Ga naar inhoud

Wwan sw win 7

franciscus1

Aanbevolen berichten

Hi stegisoft , krijg de gewenste driver en aanspreek sw niet geïnstallerd voor WIN 7 , heb nog is Sony gecontacteerd , die hebben mij de originele geïnstaleerde SW doorgestuurd maar die worden geretourneerd , blijkbaar zijn der geen drivers (WWAN) voor WIN 7 .

Dus der zal niets anders opzitten dan terug te downgraden naar WINDOWS Vista home premium , heb de recovery disks .

Hopelijk werkt dan wel alles , heb het toen niet volledig uitgeprobeerd .

Denkt u dat er een groot verschil zal zijn , qua werksnelheid, tussen WIN Vista en WIN 7 voor deze Netbook ?ken WIN Vista niet .

Thanks voor de support .

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]8181[/ATTACH]Heb nog is alles goed bekeken volgens uw opgave , en ik ben toch weer een beetje verder geraakt .

De modem MO40x komt : gereed voor gebruik ,op verschillende com. poorten.

Heb nu ook Globetrotter aan staan :welke APN moet ik instellen ? staat nu op 'internet.proximus.be '

Gebruikersnaam en password , mag ik zelf instellen ??

onderaan (op globetrotter) geeft hij : geregistreed op Scarlet EDGE (uitstekend signaal)

Als ik nu op knop verbiden druk krijg ik " De verbinding is niet gemaakt " (0x84000011)

Waarom niet ???

Nog een idee ? , thanks

Diagnose globetrotter connect 3.1.0.1107.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.