Ga naar inhoud

Backup van je Gmail-berichten

Kurtt

Aanbevolen berichten

Bestaat er een programma dat backups kan maken van gmail berichten naar je harde schijf? Ik heb het programma Gmail Backup gevonden op internet, maar deze maakt precies geen backups van labels. Het is te zeggen... ik heb mijn gmail onderverdeeld in mappen (labels), en in elke map zitten mails. Van die labels maakt het programma Gmail Backup blijkbaar geen backup (toch niet de inhoud erin).

Bestaat er een alternatief om toch een kopie bij de hand te hebben van je gmail berichten, mocht ooit mijn gmail gehackt worden?

Gmail Backup | Safer is better

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op hun hoofdpagina:

Currently, Gmail Backup supports only [a-zA-Z0-9] characters in your labels. If you have *,/,+,' or any non ASCII characters in your labels then Gmail Backup fails.

If you want a quick fix then rename your labels.

Voldoen je labels aan deze voorwaarden?

Ik heb het programma getest en bij mij worden alle mails opgeslagen. Zo heb ik een map met label Ebay en deze staan gewoon bij de backups.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

De omschrijving van een e-mail na backup is inderdaad verwarrend.

Standaard wordt er enkel een backup gemaakt van de nieuwste mails. Als je een volledige backup wilt gewoon even de twee vinkjes verwijderen en een datum selecteren.

Als het probleem is opgelost mag je op de knop drukken xD .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.