Ga naar inhoud

delen van bestanden met XP

coco.h

Aanbevolen berichten

Helpt dit artikel je misschien verder???

Nee, Mijn netwerk is in orde ik kan elk file openen op elk van de computers in mijn netwerk.

Als ik met de Win7 een document open van de XP kan ik die bewerken en weer opslaan op de XP. andersom gaat niet. Dus een document openen op de XP dat komt van Win7 kan ik bewerken maar niet terug opslaan op de Win7 want op XP opent hij de files van Win7 steeds als "alleen Lezen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas Clarkie, dat artikel kende ik maar bracht geen oplossing.

De oplossing heb ik wel gevonden door een tip op een ander forum.

Onder "Eigenschappen" van een map in het tabblad "Delen" had ik onder de knop "Delen" alles ingevuld, zoals voor "iedereen" " lezen en schrijven". echter op aanwijzing van een forumlid daar ben ik gaan zoeken naar "volledig beheer" en die vond in op hetzelfde tabblad onder de knop "Geavanceerd delen". Toen ik dat ook had ingevuld was het probleem opgelost. Overigens begrijp ik ook niet dat "Geavanceerd delen" nodig is nadat ik al "lezen en schrijven" had toegestaan.

Toch wil ik jou clarkie en stegisoft bedanken voor jullie onvoorwaardelijke inzet.:-):-)

Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.