Ga naar inhoud

DVD -R of +R wordt niet herkent in PolkAudio Surroundbar installatie.

Aanbevolen berichten

Gast gijsvantuijl
Geplaatst:

Beste Allen,

Mijn Zoon heeft een PolkAudio surroundbar systeem en het probleem is dat niet alle gebrande DVD's willen spelen.

We hebben enkele DVD -R en de +R gebrand echter zonder resultaat en de installatie geeft na even "No Disk" terwijl die op MIJN (andere) DVD speler deze zo spelen en op diverse Pc’s ook zo spelen.

Dvd’s gebrand van een ander doen het meestal wel.

Na dit proberen er een gekochte DVD in gelegd die direct speelde (als test).

Kunt u mij vertellen wat de mogelijke rede hiervoor kan zijn.

Ik heb ze gebrand met Nero 7 (XP) en de laatste met Nero 10 (Laptop W7).

Ik heb wel eens gehoord dat er diverse installaties zijn die zelf gebrande DVD niet accepteren, maar bij deze installatie is dit niet altijd het geval en je moet toch een eigen vakantie film eenvoudig kunnen maken en afspelen met toch niet zo'n goedkope installatie.

Ik hoor graag info hierover?

bvd

Gijs

Geplaatst:

Je moet eens nakijken welke formaten je surroundbar kan afspelen.

Zoals mpeg4, vcd, enz.....

Want als je dvd brandt in een formaat dat de speler niet herkend werkt die natuurlijk niet.

Ook opletten dat je geen multisessie maakt, hier kan die ook problemen mee hebben.

Je schrijfsnelheid, sommige spelers kunnen niet overweg met een dvd die aan hoge snelheid is geschreven.

Sommige spelers hebben ook al eens problemen met een bepaald merk.

post-23245-1417704261,1776_thumb.png

post-23245-1417704261,2231_thumb.png

Gast gijsvantuijl
Geplaatst:
Je moet eens nakijken welke formaten je surroundbar kan afspelen.

Zoals mpeg4, vcd, enz.....

Want als je dvd brandt in een formaat dat de speler niet herkend werkt die natuurlijk niet.

Ook opletten dat je geen multisessie maakt, hier kan die ook problemen mee hebben.

Je schrijfsnelheid, sommige spelers kunnen niet overweg met een dvd die aan hoge snelheid is geschreven.

Sommige spelers hebben ook al eens problemen met een bepaald merk.

[ATTACH=CONFIG]8166[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8165[/ATTACH]

pencil.png

---------- Post toegevoegd om 22:18 ---------- Vorige post was om 22:11 ----------

Beste Clarkie,

Alvast mijn dank maar ik heb alles nog eens nagelopen en wel:

Als ik met NERO 10 >> NERO Vision > DVD Video ga en dan een film laad.

Menu's aanmaak en vervolgens via volgende door klik kom ik in het laatste scherm van branden.

Hier zijn nietmeer de instellingen te maken die jij noemt van Multisessie en Sluiten.

De schij is in verkenner bij eigenschappen wel geheel blauw, dus volgens mij is ie dan gesloten.

Ik hoor wel.

Gijs

Geplaatst:

Als je in het nerovision scherm bent, kan je heel onderaan klikken op meer.

Nu krijg je extra instellingen.

Bij opties opname- indelingen, moet je bij videomodus je instelling kiezen zoals pal of ntsc, land.

Bij het tabblad dvd-video kan je ook nog instellingen doen, zet voor een goede kwaliteit de codeermodus op hoge kwaliteit.

Ook zie je onderaan in je hoofdscherm staan: schijf finaliseren (dit is je schijf afsluiten) gebruik dit ook eens.

Verder moet je bij je speler de afspeelmogelijkheden bekijken (welke formaten ondersteunt je speler?)

post-23245-1417704261,3049_thumb.jpg

post-23245-1417704261,3606_thumb.png

post-23245-1417704261,2639_thumb.jpg

post-23245-1417704261,3228_thumb.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.