Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Je harde schijf en geheugen zouden dus nog goed moeten werken?

Dan kan het even goed de batterij van je laptop zijn die faalt.

De windows waar je mee werkt, is die legaal? Kreeg je dezelfde foutcodes toen vista nog was geïnstalleerd?

Een conflict tussen drivers behoort ook tot de mogelijkheden. Download DriverMax en ga na of je de recentste drivers hebt?

aangepast door Jürgen
Geplaatst:

Ja, er staat bij systeem : windows is geactiveerd

Ik had al zoon programma driver checker en die had er 3 nieuwe drivers geinstalleerd .

Maar ik probeer dat programma ook wel/

---------- Post toegevoegd om 19:34 ---------- Vorige post was om 19:19 ----------

Je moet betalen voor drivermax dus werkt niet....

Geplaatst:

Je zegt in je eerste bericht dat je windows hebt gedownload? Waar heb je dit gedownload? Het is immers niet dat je een legale versie hebt omdat er staat dat windows is geactiveerd.

De link in men vorige bericht is aangepast naar de correcte website. Drivermax kan je gratis downloaden.

Geplaatst:

Daar kan het dus ook aan liggen natuurlijk.

Ik heb wat opgezocht en het kan ook te maken hebben met de aansluitingen van je laptop, voornamelijk deze van je harde schijf?

Weet je waar de harde schijf van je laptop zit? Vaak staat dit ook in de handleiding.

Sluit je laptop volledig af en trek de stekker uit. Verwijder ook de batterij zodat je zeker bent dat de laptop niet meer kan opstarten als je hem open doet.

Draai de laptop nu om zodat de onderkant naar boven ligt. Zoek het gedeelte waar je harde schijf zit en vijs dit gedeelte open.

Kijk na of alle kabels nog goed aangesloten zijn.

Ga ook na of deze niet te los zit in je laptop.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.