Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil DVD's branden van fotosessies waarbij ik back-ups tot 20 GB van één sessie moet maken. Ik zoek nu een programma dat zelf deze back-up over meerdere DVD's verdeelt. Ik moet nu steeds eerst interactief zoeken hoeveel opnamen er net wel/niet meer op passen en dat kost erg veel tijd. Daarnaast wil ik graag langere namen aan die DVD's kunnen toekennen (MS_DOS still rules?). Ik heb verschillende freeware en betaalde programma's geprobeerd, maar ik heb de goede nog niet gevonden. Programma hoeft verder niet veel toeters en bellen te hebben (geen films of zo). Wie kan mij de juiste tip geven?

Bedankt André

Geplaatst:

Wil je ze opslaan als back-up bestand of wil je ze vanaf dvd kunnen bekijken?

Als je nero 10 gebruikt kan dat met nero discspan, je kan dan gegevens branden over meerdere dvd's.

post-23245-1417704261,3947_thumb.png

Als je een back-up (image) wilt maken, kan je dat via backup- software zoals acronis true image 2011.

Misschien bestaat er ook gratisbackup- software waarmee je aparte bestanden kan opslaan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.