Ga naar inhoud

afzender blokkeren niet mogelijk

Riene

Aanbevolen berichten

nergens is er een afzenderadres te vinden als het om een pm-melding gaat.

soms krijg ik er die aan iemand anders gericht zijn...denk dat hun systeem hapert.

ik kan er geen filter voor instellen want ik moet een emailadres kunnen ingeven.

ook in de hoofding staat alleen de naam van het forum,maar opieuw geen adres.

het enige wat ik momenteel kan doen is in mijn profielinstellingen een ander emailadres opgeven.

het is wel vervelend als je denkt dat ik al gevraagd heb mijn account te verwijderen.

de webmaster heeft ook een online shop voor pc e.d.,die mails laat ik dan wel automatisch

van de server verwijderen...die bleven ook maar komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me lid gemaakt van het forum via een ander e-mailadres en gezocht naar een optie om het ontvangen van privéberichten uit te schakelen. Dit forum blijkt deze optie echter niet aan te bieden.

Wat je wel zou kunnen doen is het volgende:

Log in op het forum.

Ga dan naar settings.

Daar zie je al je gegevens staan die je hebt ingegeven bij je inschrijving op het forum.

Je kan nu je e-mailadres wijzigen.

Heb je geen tweede e-mailadres dan kan je er eenvoudig een aanmaken via bijvoorbeeld hotmail. Alles van het forum wordt dan naar dit nieuwe adres gestuurd. Je kan er dan voor kiezen om dit adres vanaf nu altijd te gebruiken voor je inschrijvingen op websites. Zo hou je je "echte" adres en dat reclame adres gescheiden.

Wat je ook kan doen is een tijdelijke e-mailadres aanmaken.

Dat kan bijvoorbeeld via deze website. Je krijgt dan een adres dat slechts 10 minuten zal blijven bestaan. Vul dit adres in op je profiel en alles zal naar daar worden gestuurd tot dat het adres niet meer bestaat.

Je zal dan wel niet meer je paswoord van het forum kunnen opvragen als je het kwijt bent, maar ik veronderstel dat je toch geen lid meer wilt blijven bij hen :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.