Ga naar inhoud

Cd brander

leonbreuls

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Probleem: steek een cd in de cd huis van de laptop en krijg dan de melding dat de er cd in steekt! Ook als ik een cd wil branden komt er een fout melding dat de cd goed is bijgevolg wordt het cd brand progr. afgebroken.

Wat kan ik doen? Is mijn cd brander/lezer stuk?

Mvg Leon

Laptop: Fujitsu Siemens,Amilo, Xp prof. office 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Even testen hoe ik hier kan reageren!

Ben nieuw en weet nog niet goed hoe hier werkt.

Dus sorry voor eventuele flaters, onwetende handelingen.

Iedereen bedankt voor het geduld!

Mvg Leon

---------- Post toegevoegd om 10:23 ---------- Vorige post was om 10:11 ----------

Dag allemaal!

kweezie wabbit sorry voor de onduidelijke probleemstelling.

-sommige cd's kan ik afspelen (Intervideo Win DV D5), maar blijkbaar geen muziek bestanden.

-muziek cd vb. wil afspelen dan krijg ik de melding dat hij de cd niet herkent: No disc

-Bij het branden van muziek bestanden krijg ik een foutmelding: Internal SDK error: Cstar burn_ScsiTransport SPTI::EX...

geeft dan ook nog bijkomende info: deze fout treedt bij slechte schijven of dat de brander niet compitabel is!

Zit ik hier met een software fout of is er iets mis met de cd speler?

Heeft het misschien ook te maken met de programma's waarmee de muziek draait op de computer?

Alvast bedankt voor de reacties!

Mvg Leon

aangepast door leonbreuls
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt voor zover ik begrijp altijd cd burner xp.

Je windows is de xp versie.

Ga eens naar deze link van cd burner xp en kijk eens of je brander in de lijst staat met compatibele drives.

Weet je niet welke schrijver je gebruikt gebruik dan speccy om er achter te komen.

Ook kan je eerst eens proberen om een simulatie te doen als je een cd wil schrijven, en dan pas branden.

Of gebruik eens andere brandsoftware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo leonbreuls,

positief, de ND-6650A van Nec staat in de lijst met compatibele drives op de site van CdBurnerXP. (zie bericht 5 van clarkie)

Ik zou idd eerst clarkies' advies volgen en eens proberen met andere brandsoftware.

Wat betreft de eigenlijke driver voor jouw ND-6650A : die kan je hier ( Download Nec ND-6650A 103c Driver for Windows 9X/ME/NT/2K/XP/2003/Vista/XP X64/2008 - Softpedia ) downloaden.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden alvast bedankt voor het meedenken en zoeken naar 'n oplossing voor mijn probleem.

Hopelijk doe ik niet te moeilijk!! Heb de Nero burnlite gedownlaod, dit gaat goed en succesvol.

Ben dan gaan zoeken op de link van Asus. Kom daar een driver tegen (NECND66 V 103C) ( NEC ND-6650A 103 quater).

Als ik die installeer, dan krijg de melding: "Target NEC ND 6650A is not found correctly." Ik kan dan deze driver niet activeren!

De installatie stop dan!

Wil dat zeggen dat deze driver dan deugt? Moet ik dan een andere zoeken?

Hopelijk is jullie geduld nog niet op!!

Mvg Leon

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.