Ga naar inhoud

Kram

Aanbevolen berichten

Hoi Clarkie, ik heb het lek boven water........ Ik heb antwoord gekregen van MS. Weet je wat het is? Ik heb Vista met office 2007. Outlook 2010 kan/wil/mag het woordenboek van WORD 2007 niet accepteren, dus doet de spelling/grammatica het niet tijdens het typen...... Hiervoor moet je office 2007 upgraden..... :thumpdown: dus weer extra kosten maken. Heb ik net 150e betaald omdat ik outlook wilde omdat dit het enige (agenda) programma is waarmee Apple Iphone kan/mag synchroniseren. Ik kan outlook 2007 niet meer aanschaffen in de winkels.... Nou zeg jij het maar wat je ervan vindt. groeten en bedankt voor je inzet!:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je gebruikt office 2007 en outlook 2010.

En outlook 2010 gebruikt het woordenboek van office 2007 niet.

Maar heb je bij de installatie van 2007 geen outlook?????

Of werkt die niet met je apple iphone?????

En als je outlook 2010 apart koopt zit daar dan geen woordenboek mee in de installatie????

Dan ben je serieus gekl.............:thumpdown:

We hadden nog lang kunnen zoeken. :hmmmm:

Dus je weet nu wat het probleem is dankzij MS, en om het probleem op te lossen mag je weer betalen aan microsoft???

groetjes

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toen der tijd (2009) office standaard gekocht (ad 100,00), daar zat geen outlook bij want dat pakket kostte toen iets van 289,00. Ik had toen nog geen iphone en agenda's syncen was toen nogniet hot. In idergeval nog niet voor mij. Na veel geklooi kom ik erachter dat Itunes alleen outlook agenda accepteert. Dus ik outlook kopen, alleen nu verkopen ze geen 2007 meer alleen 2010. en die werkt niet met office 2007 WORD woordenboek. WAT EEN GEKLOOI! Maar ja, laten we er wat van leren: De volgende computer een Apple Imac?:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
Ik heb onlangs Outlook 2010 gekocht. Nu wordt de spelling tijdens het typen niet gecontroleerd, alhoewel het staat aangevinkt. Bij opties, email, automatisch spelling en grammatica controleren, is het onderdeel ´corrigeren van de spelling in oulook´grijs weergegeven en kan ik deze niet aan of uit zetten. Wat is de oplossing?

Beste Kram, ik heb precies hetzelfde ervaren als jouw probleem. Ik weet geen oplossing hiervoor. Heb je je probleem nu opgelost en zo ja, zou je het mij dan ook willen vertellen? Ik word er helemaal gek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.