Ga naar inhoud

Teveel geluids stekkers. te weinig aansluitingen.


dennis schraa

Aanbevolen berichten

Eeey,

Ik heb pc met 6 aansluitingen in moederbord voor geluid.

Maar ik heb er 9 nodig. zou het een mogelijkheid zijn om dubbele geluidskaart of iets dergelijks te doen?

Creative geluids set heb ik er 2 van dat zijn al 6 aansluitingen.

Nog een home cinemaset er bij aan is er weer 1.

En dan headset dat is 1 voor geluid en 1 voor microfoon.

Hoe zou ik dit kunnen doen?

ik weet het klinkt raar dat het niet zo klinken verschillende setjes. maar heb homecinemaset alleen 2 pilaren dan 1x een creative set normaal met 5boksen en een subwoofer en een creative versterker van oficeel een homecinema maar dan zo aangepast dat die dubbele Subwoofer uit een auto vol trekt 2x 1400Watt

Groetjes Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb op mijn laptop maar 1 aansluiting voor audio (die voor een headsetje). Ik heb hierop een surround systeem aangesloten van logitech. Gewoon met een paar adapterkes uit de video/audio shop. Ik had normaal 4 aansluitingen nodig, maar met die adapters is dat gereduceerd naar 1. Het werkt perfect, stereo, basskist enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nog geld en een PCI-e slot over is kan je er ook altijd een geluidskaart bijsteken.

Ik heb zelf een Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional Series die bij mij volledig perfect mijn surround aanstuurt.

Deze mannier is wel veel duurder dan de mannier van Franky.

Ik heb er rond de €150 euro voor betaald, maar er zijn er ook altijd andere kaarten of merken maar ik weet niet of die aan de vereisten voldoen.

Hier is een link naar de site van Fatal1ty die er wel een paar kaarten hebben.

Ik hoop dat dit een beetje geholpen heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.