Ga naar inhoud

niet openen van hyperlinks/websiteadressen vanuit oulook 2010

Gast guido63

Aanbevolen berichten

Hallo,

als ik een mail toekrijg in outlook 2010 en in die mailtekst schrijft iemand een link zoals bvb www.google.be dan gaat die site niet open als ik er op klik. Ik moet eerst IE openen en de link copieren in de balk. Nogal tijdrovend en vervelend. Iemand zei me dat ik mijn mailindeling op HTML moet zetten maarklopt dit wel en zo ja waar kan ik dit terug vinden in mijn oulook? Bij outlook 2007 (op een andere pc) vind ik het wel terug maar bij versie 2010 niet.

Idem dito trouwens als iemand bij zijn mail een Acrobat ReadeR Dok dok meestuurt.Moet ik eerst naar mijn bureaublad verslepen want ik krijg de bijlage bij de mail niet geopend als ik er op klik.

Alvast bedankt voorde info;

g;

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je beide methodes uit mijn handleiding geprobeerd ? Zoja doe hetvolgende:

- probeer de tip van bericht 2 hierboven van stegisoft

- start de pc opnieuw op

- werkt het nog niet, dan doe je dit:

* ga onderaan naar de ronde startknop

* typ het commando cmd

* in het zwarte (DOS)-scherm dat je nu krijgt, typ je volgende commando's, steeds gevolgd door enter

regsvr32 Shdocvw.dll (of regsvr32 Shdoc401.dll als je foutmelding krijgt) [DRUK ENTER]

regsvr32 Oleaut32.dll [druk enter]

regsvr32 Actxprxy.dll [druk enter]

regsvr32 Mshtml.dll [druk enter]

regsvr32 Urlmon.dll [druk enter]

regsvr32 Shell32.dll [druk enter]

Start nu de pc opnieuw op. Blijft nu wel alle instellingen behouden?

Hier worden nog een paar oplossingen opgesomd.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

de tip van stegisoft gedaan maar geen resultaat.

Uw beide methodes gedaan maar in de linkerkant zie ik het programma outlook 2010 zelfs niet vermeld staan bij de programmas.Wel windows live mail maar das niet de goede denk ik toch. Bij uw tweede methode staat "huidige mailsysteem gebruiken" aangevinkt, eronder staat windows liver mail niet aangevinkt.

Die commandos heb ik nog niet gedaan.

G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die commandos heb ik nog niet gedaan.
Dan zou ik die direct eens doen lol. Als je bang bent dat je je computer om zeep zult helpen (wat niet het geval zal zijn), kan je altijd een herstelpunt maken. Mocht er iets foutgaan, is het enige dat je moet doen een herstelpunt terugzetten. Ik zal je wel daarbij helpen moest dat nodig zijn.

In onze handleidingen vind je per Windows-versie een handleiding hoe je een herstelpunt maakt. Bekijk ze hier. Je moet wel goed zoeken, handleiding staat ongeveer in het midden tussen de tips per besturingssysteem. Klik dus eerst op jouw windows-versie en zoek nadien tussen de handleidingen naar de juiste handleiding om een systeemherstelpunt te maken.

Dus probeer het uit! Je hoeft geen systeemherstelpunt te maken, windows maakt zelf elke dag een herstelpunt aan die je kan terugzetten indien nodig!

* ga onderaan naar de ronde startknop

* typ het commando cmd

* in het zwarte (DOS)-scherm dat je nu krijgt, typ je volgende commando's, steeds gevolgd door enter

regsvr32 Shdocvw.dll (of regsvr32 Shdoc401.dll als je foutmelding krijgt) [DRUK ENTER]

regsvr32 Oleaut32.dll [druk enter]

regsvr32 Actxprxy.dll [druk enter]

regsvr32 Mshtml.dll [druk enter]

regsvr32 Urlmon.dll [druk enter]

regsvr32 Shell32.dll [druk enter]

Herstart de pc.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.