Ga naar inhoud

Toetsenbord werkt vreemd!


GeertV

Aanbevolen berichten

Toetsenbord werkt vreemd

Hoi,

Sinds vanmiddag doet mijn toetsenbord raar. Ik heb heel de middag gewoon fatsoenlijk kunnen werken met het toetsenbord maar toen ik naar beneden ging, heb ik mijn headset op het toetsenbord gelegd en toen ik terugkwam was er volgens mij iets van plaktoetsen ( Of iets dergelijks ) geactiveerd, dit gebeurt doordat je een bepaalde knop een seconde of 8 inhoudt.

Het probleem is nu echter,dat ik niet snel kan typen achter elkaar. Ik moet nu 2/3 seconde een letter indrukken voordat het verschijnt, wat nogal frustrerend is. Ondertussen heb ik zelf ook even gegoogeld en ik kwam op dit topic :

Hierin staat vermeld op het einde, dat als je het programma AccessX hebt, dat je toetsenbordgebaren kunt uitzetten, wat dus het probleem zal oplossen. Maar ik kan het programma AccessX nergens downloaden of ook maar een uitleg vinden hoe het werkt.

Dus mijn vraag : Weet iemand hoe je dit programma download/er gebruik van maakt? Of hoe je op een andere manier toetsenbord gebaren uit kan zetten?

Alvast bedank mvg Geert

aangepast door GeertV
link forum verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de plaktoetsen ook gewoon uitschakelen, dan heb je er ook geen last meer van.

Ga onderaan naar de ronde startknop, kies Configuratiescherm en daarna Toegankelijkheidopties. Daar zie je Plaktoetsen. Doe het vinkje weg en druk ook op Instellingen ofzo. Daar kan je ook het vinkje wegdoen bij "Plaktoetsen gebruiken als 5x op Shift toets gedrukt wordt".

Ik weet niet hoe het exact is in Vista, want ik heb Windows 7, maar de procedure zal wel ongeveer hetzelfde zijn zoals ik hierboven beschreven heb.

Zie ook even naar je privéberichten!!!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.