Ga naar inhoud

Windows Instalatie op Kale computer


XazorozaX

Aanbevolen berichten

Ok, dames en heren :)

Vandaag mijn computer opgehaald bij azerty

Azerty

(voeding in dit lijstje klopt niet, maar dat is toch niet belangerijk voor dit :)?)

moederbord : (demo)ASUS P7H57D-V EVO @ Azerty

Alles thuis klaar gezet, computer neergezer, stoom erop, toetsenbord en muis in USB2 steken. ff monitor in VGA gestoken. Aangezet*alles begint te zoemen zoals het hoort*, en snel windows 7 CDtje erin....

Nu start ik hem op, ik wacht voor een boot screen of een teken van leven.

Helemaal niets, mijn scherm blijft volkomen zwart...

Wat doe ik verkeert ?:o

kan iemand mij helpen :S PLEEEASE !!!

, je zou toch op erm, enige toets moeten drukken, om vervolgens of in het bios te kunen komen, of direct windows te kunnen instaleren ?

*spelfouten inbegrepen (A)*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan je samenstelling te zien heeft Azerty het systeem voor jou gemonteerd. Kijk nog even na of de aansluiting van je monitor in orde is.

Heb je nog een andere monitor om aan te sluiten? Misschien is de monitor die je nu gebruikt stuk?

Als je dit hebt gedaan en de handleiding voor de installatie van win7 hebt gevolgd, maar je scherm blijft nog steeds zwart dan raad ik je aan om contact op te nemen met Azerty. Bij de montage heb je immers een jaar extra garantie gekregen.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm, een extra voeding voor me videokaart?

hoe zou ik die moeten herkennen ?

als je van die dingen bedoelt waar bij mij p4 en p7 opstaan(en 6 kabeltjes uitlopen zoals http://i343.photobucket.com/albums/o464/phenom_photo_album/mbmbm-1.jpg )

ja zitten ze allebij aangesloten.

hij is door azerty zelf ook in elkaar gezet, en volgends mij dus ook getest ?:o

@clarkie mja, kijk ik weet hoe je het moet instaleren enzo, ik weet alles zeg maar vanaf het moment dat ik op "any key" moet drukken om vanaf je cd/dvd drive te booten, maar mijn probleem zit hiervoor :)

ik krijg ook echt, geen ENKEL bootschreen of wat dan ook, ligt dit soms aan mijn moederbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ff andere monitor gepakt, eentje die alleen de mogelijkheid VGA heeft, en 15 minuten geleden nog werkte:

aangesloten, zet computer aan:

nope, alles zoemt: videokaart werkt(althans de oorspronkelijke koeler, draait, dus neem aan dat de kaart zelf stroom krijgt (A))

HDD enzo, werkt ook.geheugen kan eigenlyk niet verkeerd zijn?:)

geen beeld, gewoon dood signaal...

na aanzetten op DELETE gedrukt zoals in moederbord gebruiksaanijzing word aangegeven, gebeurt niets(maar ja, mischien wel, maar ik zie niets )

ff bellen naar raalten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.