Ga naar inhoud

Kan de zenders van vrt niet openen

zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo

Wanneer ik naar de website van de vrt ga komt er geen geluid uit de boxen. Ik opend die via I.E. Wanneer ik die wil openen via Google Chrome kan ik die wel beluisteren.

Ik kreeg onlangs een website waar honderden radio stations opstaan en ik kan die allemaal als ik wil beluisteren via IE. Maar de VRT niet. Bij Chrome lukt het wel.

Is er soms een instelling die de VRT blokkeerd of is er een andere reden.

Graag een antwoordje en alvast bedankt voor de eventuele hulp

MCG:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Weet niet juist wat de vraag is. Hier mijn antwoordje:

Ik ga via mijn IE naar de website van bv Radio 2 van de vrt. Klik dan op ga naar de radio speler. Dan kom ik op de website en dan zie ik links Gereed staan een kop met de kop telefoon er op. Maar ik hoor geen geluid. Ook niet radio Donna MNM. Dus alles van de VRT

Als ik echter op het knopje herbeluisteren klik dat zijn oude programmas dan hoor ik die wel.

Als ik dat nu toepas voor andere zenders hoor ik die wel.

Maar met GOOGLE CHROME gaat het ALTIJD voor ALLE zenders.

Dus ik denk dat IE in de fout gaat maar wat is de oorzaak en wat kan ik er aan doen.

Hopelijk heb ik jouw vraag beantwoord Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo aussie het is wel degelijk deze link ik zie de buffer lopen en dan staat er ook dat de verbinding is gemaakt maar..... ik hoor geen geluid.

wouterskurrt : De radio werkt via deze link. Het probleem is dat ik niet rechtstreeks radio West-Vlaanderen kan opslaan in mijn favorieten.Ik moet steeds naar het tabblad gaan van de zenders dan radio twee aanklikken en dan west-vlaanderen aanklikken. Waarom gaat dat niet onmiddelijk???? Nu we zijn al een beetje dichter bij een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen, je kan direct een bladwijzer maken van Radio 2:

Belgie.FM - Radio 2 luisteren via Internet, klikken en luisteren

en maak er een bladwijzer van? Rechtsklik op een zender en kies Koppelingslocatie kopieren (in firefox). Plak de link in notepad. En kopieer ze vervolgens naar de adresbalk in je browser. Zo kan je van de voornaamste zenders ook een bladwijzer maken...

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.