Ga naar inhoud

multimedia

jonati

Aanbevolen berichten

Beste,

wat is het verschil tss volgende items eigenlijk;

1)iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily!

en

2)https://dynabyte.nl/artikel/7126031/Sitecom_Wireless_Network_TV_Media_Player_WL-355?utm_campaign=tradetr&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate

Ik bezit een pc Asrock ION 330 HT met wireless mogelijkheden die 4 meter van mijn Tv staat!

Welk systeem koop ik het best (bij systeem 1, moet ik nog een harde schijf kopen, mss is systeem 2 interessanter bij aankoop 2de pc of laptop)?

Is het zo, dat je met systeem 2 een netwerk kunt bouwen?

Andere suggesties??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide toestellen zijn media players die je in je netwerk kan integreren (zowel met draad als zonder) en aansluiten op je tv.

Bij systeem 2 is de wireless adapter bijgeleverd, bij systeem 1 moet je die apart aanschaffen.

Als de systemen in het netwerk opgenomen zijn, kan je de films afspelen vanaf een pc, netwerkschijf of externe schijf die aan een pc hangt.

Verder kan je op beide systemen een externe schijf rechtstreeks aansluiten via usb en films spelen vanaf die schijf. In dit geval is een netwerk niet echt nodig.

Kwa mogelijkheden en prestaties zijn beide systemen elkaar waard.

Systeem 1 + de draadloze adapter (119,99 + 44,99) kost meer dan systeem 2 (149,99)

Mijn advies: kies voor systeem 2. Die is wel iets duurder maar de draadloze adapter is inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.