Ga naar inhoud

out of memorymelding, foutenrapport kan niet verzonden worden..

papillon21

Aanbevolen berichten

sinds eventjes is mijn computer defekt, er is geen virus en hij doet het wel, maar traag of haast niet... krijg erg vaak de melding dat er geen voldoende virtueel geheugen is en de melding out of memory:line 2550, 2555, en line 1 etc. het foutenrapport blijft steken en kan niet verzonden worden. gisteren gescand op virussen, middels AVG- free, niets gevonden. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen? alvast bedankt, papillon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat uw c:\ vol is?

Hebt je nog andere partitie zoals d:\

Welke windows hebt je?

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hardstikke bedankt! Boven aan de pagina stond ook een programma wat ik heb gedownload...maar het reageert niet, tot nu toe, nu ga ik ook doen wat jij me adviseerde. Ik hoop dat het helpt, al is het maar even... Dit is een van de oudste bakken(de computer) die er zijn, werkt prima, maar met gebruiksaanwijzing, haha, zo leer e het he, op een oude fiets, is een nederlands spreekwoord. Als antwoord op vraag over de C schijf: nee, ligt het niet aan, heb meer opslagruimte dan 20%, denk zelfs het dubbele minstens... door dit probleem heb ik er niet letterlijk op gelet in getallen, buiten dat het ruim voldoende is. Als cleaner reageert, doe ik wat je beschreven hebt. Het was erg duidelijk, ik hoop dat het werkt, ben al in gesprek over een nieuwe aan te schaffen met meer opslag etc. Mag ik je vragen of je daar ook een advies over hebt? Ik heb het over een laptop, liefst met een systeem waar de accu niet steeds een probleem is. Bedankt en hopelijk weer tot hoors, papillon21

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Kan je het merk en het modelnummer van de pc opgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB ontvangen

bedankt voor het meedenken.. ik ben vandaag van voornemen hier vaker te komen, omdat ik een nieuwe pc heb gekocht, laptop, zodoende is het ook opgelost geworden.. die ouwe brak van mij was een van de eerste versies computer, haha en bedacht me dat het wel eens gewoon slijtage kon zijn... pfff nou op die ouwe fiets heb ik mooi mogen oefenen en hij werkte prima een jaar lang. ik heb alles zelf geinstalleerd deze keer, al ben ik nog best blue met mn computer..dat is ook de reden waarom ik blij ben hier aangesloten te zijn. Bedankt en mss weer tot ziens.. als ik weer een vraag heb, sjonge en die heb ik genoeg ben ik er weer. bedankt! grtjs van papillon21

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.