Ga naar inhoud

micro werkt niet meer

nick74

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb mijn pc geformateerd en terug windows XP geinstalleerd. Ik heb al de drivers er opgeplaatst maar toch heb ik een probleem.

Mijn boxen werken perfect, maar mijn micro doet het niet. Aan mijn micro ligt het niet want ik heb hem getest bij mijn zus en daar werkt die perfect. Mijn micro is ook correct aangesloten.

Dit zijn de gegevens van mijn pc:

Moederbord: CPU Type Intel Pentium 4, 2600 MHz (13 x 200)

Moederbordnaam Asus P4P800 (5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN) Moederbord Chipset Intel Springdale i865PE

Systeemgeheugen 2048 MB (DDR SDRAM)

BIOS Type AMI (08/20/03)

Multimedia: Geluidskaart Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3].

Ik heb nog iets raars. Wanneer ik soundmax probeer te installeren krijg ik de volgende melding 'stuurprogramma niet gevonden. start het systeem opnieuw op en voer deze installatie opnieuw uit'. Dus dit lukt al niet.

Bij configuratiescherm -> geluiden en audioapparaten -> audio, staat onder opnemen van geluid het standaardapparaat ingevuld als vinyl AC'97 audio (Wave) ingevuld. Wanneer ik dan op volume klik zie ik dat de mic geselekteerd is en het volume op maximaal staat.

Volgens mij heeft het iets met een driver te maken en met soundmax maar ik heb al dagen zitten zoeken via google en het lukt me niet.

Wanneer ik kijk onder apparaatbeheer zie ik daar ook nergens een probleem.

Hopelijk kan iemand me helpen

Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.