Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik (sinds vanmiddag) websites open, opent de site niet beeldvullend. Ik moet dan telkens op het vierkantje in de rechterbovenhoek klikken. Heel erg lastig. Wat moet ik doen om de sites beeldvullend te laten openen?

Geplaatst:

Dan zo doen:

Open browser

Met de muis aan de rand en dan duwen met de muisknop en dan uitrekken zodat het beter past.

Zowel boven / onder als zijkanten.

Dan op de bovenste blauwe balk en dan met de rechtermuisknop op maximaliseren.

Geplaatst:

Helaas, werkt ook niet. Het is gekomen nadat ik 2 programma's tegelijk heb geopend en deze heb verkleind om ze allebei naast elkaar op het scherm te krijgen.

Geplaatst:

Welke browser gebruik je ?

Is het de browser zelf die niet in volledig scherm opent,

of zijn het de nieuwe vensters die je vanuit de browser opent, die niet fullscreen gaan ?

Geplaatst:

Ik werk met Windows 7

Heb ontdekt dat wanneer ik iets via een snelkoppeling probeer te openen hij geen volledig scherm geeft. Als ik bijvoorbeeld nu.nl (snelkoppeling op mijn bureaublad) open, dan krijg ik dus een verkleind scherm. Type ik het adres in: www.nu.nl, dan opent hij normaal.

Geplaatst:

Ik heb de fout gevonden.

Internet

Extra

Internet opties

Tabbladen

Instellingen

Koppelingen van een ander programma openen in:

en hier stond aangevinkt:

Een nieuw tabblad in het huidige venster

en dat moet uiteraard zijn:

Een nieuw venster

In ieder geval hartelijk dank voor jullie geduld en hulp.

Groet,

Ad Bammens.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.