Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een dell inspiron 1525 met windows vista home premium 32 bit laptop.

(Verdere info wil ik geven indien nodig)

Nu mijn laptop valt soms gewoon uit... Bij het spelen van bv runescape of age of empires komt het probleem zeker voor...

Habbo hotel dan weer niet...

Dit gebeurt na een tijdje... half uur, 3 kwartier,...

Maar als ik gewoon op internet surf of basisprogramma's of whatever... kan ik hem echt zolang als ik wil als een gewone computer gebruiken... Hij is niet traag ofzo...

Ik zou de oorzaak echt niet weten... vroeger had ik dit probleem ook en op een moment toen ie uitviel was het over... er kwam zo'n blauw scherm ofzo maar dat is all lang geleden dus weet ik niet goed meer hoe het ging maar we hadden hem toen binnen gedaan en de eindconclusie was nieuwe harde schijf... die heb ik dus laten zetten maar heb het probleem dus nog steeds...

Alle hulp zo erg gewardeerd zijn!!! ik wil het zo snel mogelijk opgelost krijgen

Alvast bedankt!

Geplaatst:

inderdaad, pc games vragen veel energie van je proccessor en geheugen, zou kunnen dat je laptop overhit geraakt en uitvalt door veiligheidsinstellingen in je bios doordat je koeling misschien niet optimaal werkt.... en trouwens laptops zijn eigenlijk niet gemaakt om games op te spelen omdat alles veel kleiner en smaller is gemaakt en veel minder afkoeling krijgt dat bij een desktop bv.

mvg

Geplaatst:

Bedoel je dan dat ik er niet mee op games mag spelen? Of kan ik dit in me bios (of ergens anders) oplossen? Alvast bedankt voor de reden dat ie uitvalt! :)

inderdaad, pc games vragen veel energie van je proccessor en geheugen, zou kunnen dat je laptop overhit geraakt en uitvalt door veiligheidsinstellingen in je bios doordat je koeling misschien niet optimaal werkt.... en trouwens laptops zijn eigenlijk niet gemaakt om games op te spelen omdat alles veel kleiner en smaller is gemaakt en veel minder afkoeling krijgt dat bij een desktop bv.

mvg

---------- Post toegevoegd om 18:07 ---------- Vorige post was om 18:05 ----------

Ik heb hem als opgelost gemarkeert en zet het hier verder dan.

Geen blauw scherm

alvast bedankt!

Dit is je andere vraag: http://www.pc-helpforum.be/f171/pc-crashed-van-java-help-27951/

Die staat trouwens nog steeds open.

Krijg je een blauw scherm als hij uitvalt?

Misschien de koeling die hapert waardoor de pc te warm wordt bij sommige games.

Geplaatst:
Bedoel je dan dat ik er niet mee op games mag spelen? Of kan ik dit in me bios (of ergens anders) oplossen? Alvast bedankt voor de reden dat ie uitvalt! :)

---------- Post toegevoegd om 18:07 ---------- Vorige post was om 18:05 ----------

Ik heb hem als opgelost gemarkeert en zet het hier verder dan.

Geen blauw scherm

alvast bedankt!

ja klopt,laptops zijn niet echt ontworpen om zware games te spelen doordat de afkoeling minder is dan bij een desktop ... en nee in je bios kan je daar niks aan veranderen ;-)

mvg

Geplaatst:

Maar runescape is totaal niet zo een zware game... Als ik aan een zware game denk denk ik aan call of duty of battlefield... Maar een gewone gratis online game? Kan er geen andere reden zijn?

ja klopt,laptops zijn niet echt ontworpen om zware games te spelen doordat de afkoeling minder is dan bij een desktop ... en nee in je bios kan je daar niks aan veranderen ;-)

mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.