Ga naar inhoud

geen internet meer na resetten van draadloze accespoint

Gast michel50

Aanbevolen berichten

groetjes iedereen,

ik ben niet zo goed in netwerken enzo,maar hier is het probleem:

mijn dochter heeft op haar kot een pc en een laptop staan,de pc is aangesloten op kabel en de laptop via draadloze verbinding,nu dit is wat er gebeurd is : ze had per ongeluk de stekker van de draadloze accespoint uitgetrokken, en nadien weer er terug aangesloten maar toen had de laptop geen verbinding momenteel en heeft haar vriend een reset gedaan op de draadloze accespoint ..... maar nu heeft ze op haar pc geen verbinding meer!

kan het zijn door die reset dat ergens in de configuratie van de pc een fout opgestreden is dat ze nu geen internet meer heeft?

telenet liet haar weten dat haar modem perfect werkt en zij niet verder kunnen helpen....:hmmmm: iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het kunnen fixen,was iets met de configuratie van haar netwerk, ze moet een switch aankopen zodat dit probleem niet meer voorkomt als haar vriend met zijn laptop draadloos wil surfen enzo ... ik heb dit ook zo geinstalleerd dat ik met kabel en of draadlooos accespoint internet ....

ciao :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.