Ga naar inhoud

Mijn scherminstellingen zijn weg na het herstarten van mijn pc!

Remuske

Aanbevolen berichten

Hey mensen!

Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb mij een 2e monitor aangeschaft, en heb daarom een nieuwe driver geinstalleerd voor de geforce 8500.

De schermen die ik heb zijn Samsung syncmasters T220. Ik heb de schermresolutie en dergelijk allemaal ingesteld, maar van het moment dat ik mijn pc uit- en terug aan zet zijn mijn scherminstellingen veranderd, hij kiest zelf een andere resolutie en veranderd mijn hoofdscherm!

Hopelijk weten jullie raad want ik kan het probleem niet vinden!

Alvast bedankt

aangepast door Remuske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

de icoontjes die stegisoft aanhaalt in zijn bericht zijn de zogenaamde systeemvakpictogrammen.

Het zou kunnen dat je deze icoontjes eerst zichtbaar moet maken omdat ze misschien niet worden weergegeven, puur omwille van een aantal instellingen.

Je kan dit als volgt controleren / instellen.

Eerst klik je op het driehoekje rechts onder:

post-20447-1417704266,7038_thumb.jpg

Vervolgens klik je op "aanpassen" :

post-20447-1417704266,7385_thumb.jpg

Er opent zich nu een nieuw scherm waarin jij kan selecteren welke icoontjes moeten weergegeven worden.

post-20447-1417704266,7674_thumb.jpg

Mogelijk moet je dus eerst op deze wijze het bewuste icoontje zichtbaar maken.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerst de oude driver verwijderd, en dan de juiste nieuwere driver geïnstalleerd?

nee maar hij gaf aan toen hij de nieuwe driver aan het installeren was dat de oude automatisch verwijderd werd...

---------- Post toegevoegd om 15:13 ---------- Vorige post was om 15:12 ----------

Hallo,

de icoontjes die stegisoft aanhaalt in zijn bericht zijn de zogenaamde systeemvakpictogrammen.

Het zou kunnen dat je deze icoontjes eerst zichtbaar moet maken omdat ze misschien niet worden weergegeven, puur omwille van een aantal instellingen.

Je kan dit als volgt controleren / instellen.

Eerst klik je op het driehoekje rechts onder:

[ATTACH=CONFIG]8261[/ATTACH]

Vervolgens klik je op "aanpassen" :

[ATTACH=CONFIG]8262[/ATTACH]

Er opent zich nu een nieuw scherm waarin jij kan selecteren welke icoontjes moeten weergegeven worden.

[ATTACH=CONFIG]8263[/ATTACH]

Mogelijk moet je dus eerst op deze wijze het bewuste icoontje zichtbaar maken.

Succes !

Ik kan als ik op mijn bureaublad sta, recht klikken en dan kan ik zo naar mijn nvidia configuratie gaan.. Ik kan daar mijn resulutie juist instellen maar jammer genoeg zijn deze instellingen weg na herstart?

---------- Post toegevoegd om 15:14 ---------- Vorige post was om 15:13 ----------

Hebt je onderaan rechts geen icoontje van ATI of Nvidia?

Zo ja met de rechtermuisknop op icoontje en dan kan je normaal gezien de resolutie wijzigen.

Ik kan de resolutie inderdaad wijzigen maar deze instellingen zijn weer weg na het heropstarten van mijn pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.