Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey allemaal

ik heb een probleem met mijn video kaart gt 6600

ik had er nooit problemen meegehad tot een paar dagen geleden.

ik starte dus mijn computer op en ging op internet , 5 seconden erna viel mijn scherm uit maar mijn pc bleef wel nog werken .

heb dus het probleem proberen op te lossen door stof en al weg te kuisen maar zonder resultaat.

Als ik de pc opstartte start hij normaal op maar met grijze vlekken dan kom hij tot gedeelte waar staat pc normaal starten , veilige modus , laatste blabla enzovoort , heb alles geprobeert .

In veilige modus gaat hij helemaal tot windows maar normaal starten en de rest niet.

Dus heb ik mijn videokaart eruitgehaalt en pc opgestart.

Het luktte , mijn pc starte terug normaal op.

Betekent dat mij videokaart "opeens" kapot is??

Ik gebruik die kaart al ongeveer 2 jaar denk ik.

Of is er iets anders mis stuurprogramma ofzo maar als hij echt kapot is kan ik hem ergens dan laten maken of wat dan ook? of moet ik hem gewoon de vuilnisbak insmijten.

dank je voor het lezen

ps ben belg als je problemen hebt met mijn tekst :P

pss. wat is er mis die registratie??

ik moest 7 keer proberen om mij te late registreren of wel is die code fout of wel iets anders en als ik daarna trug wilt type , die code enzo lukt het niet want je moet eerst een bepaalt vak invullen voor je verder kan en dan komt die volgende vak niet??? ja weet het ben aant zagen zal hier maar stoppen

Geplaatst:

Hi,

Heb je zopas nog een game of andere software geïnstalleerd? Grote kans dat het probleem is opgelost als je de laatste nieuwe drivers download (en installeert) van

www.nvidia.com

Ken je niemand die je even een kaart kan lenen voor te proberen in jouw pc?

Hoe weet je zeker dat je pc volledig opstarte toen je je videokaart verwijderd had? heb je nog een onboard VGA of...?

Mocht die echt kapot zijn, laat hem zeker niet maken!! je hebt hier destijds wss veel geld voor betaald maar een nieuwe, betere kaart heb je reeds vanaf 40 à 50€. dus denk dat dat de beste oplossing is als je je oude niet meer aan de praat krijgt!

hopelijk schiet je hier al iets mee op!

gr. Shorebreak

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.