Ga naar inhoud

Mijn laptop Acer wil niet meer opstarten?

John@Car

Aanbevolen berichten

Gisteren wilde ik mijn laptop opstarten , maar dit ging niet meer.Krijg de melding dat er hardware of software veranderd is .Heb geprobeerd om op te starten in veilige modus F8 en F5 , maar het lukt niet .Ik heb dan op in opstarthertsel gekeken en daar komt de vermelding:" Niet nader bepaalde wijzigingen van de systeemconfiguratie hebben dit probleem veroorzaakt ."Er is niets in veranderd , gewoon de avond ervoor dichtgedaan en 's morgens terug geprobeerd om op te starten .Zou het helpen als ik de recovery dvd gebruik? Hopelijk kan er iemand mij helpen aub? Alvast bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kan je de handleiding downloaden van je laptop.

Vanaf blz 32 tot 35 gaat over het herstellen van je laptop. OOk op blz 66 staat info om het zonder dvd te doen.

Enkel zal het er vanaf hangen wat je kan herstellen naargelang je al of niet back-ups hebt van je systeem.

Heb je enkel je recovery- dvd zal je met die moeten opstarten.

Je steekt de dvd in je dvd-rom en herstart vanaf die DVD.

Als je PC opgestart is zal je moeten kijken welke mogelijkheden van herstel er mogelijk zijn.

Terug naar fabrieksinstellingen is altijd mogelijk maar dan ben je je persoonlijke bestanden kwjit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.