Ga naar inhoud

Browser problemen

Aanbevolen berichten

hallo ik zit ongeveer met hetzelfde probleem.heb xp en krijg men internet optie's ni geopend en heb onderaan van elke internetpagina een paar icoontje's staan zoals klein paginatje en oogje en soms tandwieleke met rood kruis in ze allemaal.kunt u me missch helpen?

p.s.:iets downloaden ga ni zelfs die gratis scan van hier krijg ik ni voor mekaar grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag in een eigen discussie gezet. Dan blijft het overzichtelijk voor iedereen.

We zullen eerst nagaan of er ongewenst bezoek in het spel is.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Je kan Hijackthis ook downloaden naar een usb stick op een andere pc en dan vanaf de stick installeren.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik snap eigenlijk niet wat je bedoeld met plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Welk bericht ? en wat is eigenlijk de bedoeling? hoe reageert de computer ?

---------- Post toegevoegd om 17:13 ---------- Vorige post was om 17:04 ----------

oja na waar moet dat kopieren dat kladblokbestand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hijackthis is een programma dat gaat scannen wat er allemaal op je computer wordt uitgevoerd zonder dat jij het ziet en hiervan een rapport (logfile) opmaakt.

Aan de hand van die logfile kan ik dan nagaan of er kwalijke en schadelijke processen worden uitgevoerd.

Ik zal dan de nodige instructies geven om deze processen te stoppen en van de computer te verwijderen.

Start Hijackthis op.

Klik op de knop Do a systemscan and save a logfile.

Na het scannen, opent er een kladblok bestand met de resultaten van de scan.

Hou de control toets ingedrukt en druk dan op de letter a. De volledige inhoud van het bestand zal nu geselecteerd zijn (blauw gemerkt).

Hou de control toets ingedrukt en druk dan op de letter c. De volledige inhoud van het bestand is nu gekopieerd naar het geheugen.

Ga dan naar dit onderwerp en klik in het tekstvak bij snel reageren.

Hou de control toets ingedrukt en druk dan op de letter v. De inhoud van het geheugen wordt nu in hert tekstvak geplakt.

Als je wil kan je nog extra commentaar of opmerkingen toevoegen.

Druk op de knop snel reageren.

Sluit het kladblok bestand.

Sluit Hijackthis.

Wacht op verdere instructies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.