Ga naar inhoud

Pc kan geen draadloos netwerk meer vinden

Krimnak

Aanbevolen berichten

Hallo!

Vandaag was ik een spelletje (Assassin's Creed II - waarvoor constante internetverbinding nodig is) aan het spelen. Opeens liep het spel - en tevens de computer - vast en was ik gedwongen de pc opnieuw op te starten. Sindsdien vindt hij geen draadloos netwerk meer; het icoontje rechtsonderaan is verdwenen en ons netwerk kan ook niet meer gevonden worden bij de netwerkinstellingen in configuratiescherm.

Het vreemde is dat het netwerk wél nog gevonden kan worden met mijn iPhone.

Enig idee hoe dit kan en hoe het verholpen kan worden? Kan mijn netwerkkaart eventueel kapot zijn?

Ik gebruik een pc van Medion met besturingssysteem Windows Xp.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / netwerkverbinding

Klik daar met de rechtermuisknop op draadloos verbinding en dan op eigenschappen.

In de bovenste tab draadloze verbinding kan je onderaan de router zien.

Misschien staat daar op de eerste rij een vreemde router en zorgt dat uw router op de eerste plaats staat en de andere verwijderen die daar niet thuis horen.

Indien dat goed is doch geen internet doe dan de bijlage en uitpakken met winrar en dan op dns.bat klikken.

dns.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

MSN-nummer is als volgt: 2003 2497

P.S.: We hebben nog een andere pc in huis met LAN-verbinding waarlangs we eventueel wel nog bestanden kunnen uitpakken en overbrengen via USB-stick; voor het geval we uw dns-bestandje toch zouden moeten gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de driver op mijn pc gezet en geïnstalleerd, maar internet werkt nog steeds niet. Het icoontje van de driver staat nu wel rechtsonderin, maar er gebeurt niks als ik het probeer te openen. Ik kan wel kiezen of ik de 'nulconfiguratie als configuratiehulpprogamma gebruik' of de 'RaConfig', geen van beide opties geeft echter effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.