Ga naar inhoud

MOTOROLA SBV5121 VoIP Cable Modem krijg ik niet (opnieuw) geinstalleerd


red_ace4041

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe harde schijf geinstalleerd en vista er terug opgezet.

Nu kan ik op het internet via mijn USB stick van D-LINK.

Maar die gebruik ik eigenlijk voor mijn tweede pc.

Oorspronkelijk werkte mijn eerste pc met een motorola modem (draadloos).

Maar ik krijg met de installatie cd geen mogelijkheid om de driver te installeren

ik kan alleen maar uninstall USB driver aanklikken en zelfs hier geeft hij een fout aan

als ik dat probeer.Of ligt het probleem ergens anders , dat ik andere dingen moet instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOTOROLA SBV5121 is een modem en dat is niet draadloos.

Daarvoor hebt je waarschijnlijk een router.

Welk merk en type pc hebt je?

Indien geen merk dan dit doen:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T'is opgelost,

Maar op een nog andere manier.Ik heb de fout heel toevallig gevonden.

Ik merkte dat ik ook geen geluid had . Door dat op te lossen las ik in de "help en ondersteuning" dat ik in mijn apparaatbeheer moest gaan kijken.En als ik niets vond onder besturing voor geluid moest ik bij overige apparaten kijken.En wat vond ik daar met een vraagteken bij : mijne 802.11 n/9/b Wireless LAN USB Adapter.Deze werkte niet correct en die kon ik dan opnieuw installeren, effe naar provider gebeld ,netwerkverbinding met WEP key ingesteld en voila ik kan terug op het net zonder USB-stick.

Maar toch bedankt voor de hulp en dan klik ik nu op opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.