Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het foto programma Irfanview.

Het is in het Engels.

Volgens mij moet het ook in het Nederlands kunnen.

Kan ik dat ergens downlowden en zo ja moet ik dan eerst deze deleten?

Jaisa.

Geplaatst:

Beste,

Op de site van Irfanview moet je ook de .dll bestanden downloaden van nederlands of dutch. Dit zet je gewoon in de submap languages van de map Irfanfiew. Als daar de engelstalige staan moet je die gewoon verwijderen.

Geplaatst:

Ik krijg het niet in de submap. De beveiliging pikt het niet. Misschien beter om de Engelse versie eraf te gooien en de Nederlandse te installeren?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zelf gebruik Versie 4.10 en daar staat een Nederlandse module in. Je hoeft dan alleen Nederlands te selecteren en voila.

Geplaatst:

Ik heb een e-mail adres van de vertaler. Hij heeft op 18 oktober 2007 het programma vertaald. Deze is: tlandman@justcroft.com Wellicht is via hem te achterhalen hoe je de Nederlandse module in het programma kan krijgen.

Geplaatst:

Als je naar ..:: Atomic Labs ::.. surft kan je de versie 4.0 downloaden met een nederlandse module erbij. Op de site staat ook aangegeven hoe je deze moet installeren. Verder staan er nog allerlei nuttige informatie hoe e.e.a. moet gebeuren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.