Ga naar inhoud

Microsoft Outlook: kan geen mails meer verzenden...

mani88

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren Microsoft Outlook en ondervond hiermee nog nooit problemen. Sinds enkele maanden kan ik echter enkel nog mails ontvangen en niets meer verzenden. Ik krijg telkens volgende foutmelding:

Kan geen verbinding maken met de server

Account: pop.pi.be

SMTP-server: smtp.scarlet.be

Foutnummer: 0x800ccc0e

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, want het is wel erg vervelend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

lukt het verzenden van mail wél via je Scarlet-webmail?...

Indien dat wel lukt, zit het probleem op je eigen pc en niet bij je provider.

Schrale troost, maar dan heb je alvast de zekerheid dat het probleem op je eigen systeem te zoeken valt...

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren Microsoft Outlook en ondervond hiermee nog nooit problemen. Sinds enkele maanden kan ik echter enkel nog mails ontvangen en niets meer verzenden. Ik krijg telkens volgende foutmelding:

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, want het is wel erg vervelend...

Je schrijft account:pop.pi.be, moet die pi niet scarlet zijn?

Kijk eens je instellingen voor inkomende en uitgaande server na via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

De meeste internet providers blokkeren poort 25 (om spam verzenders tegen te gaan). Ik gebruik een smtp server van Sa5kia (Sa5kia), het kost slechts 14,95 per jaar en je hoeft hiervoor geen domeinnaam te registreren. Je zet gewoon hun smtp adres in je outlook en je kunt overal, op welk netwerk dan ook, e-mails versturen. Deze smtp server gaat via poort 2525 en wordt dus niet geblokkeerd door internet providers. Je kunt er ook mee in het buitenland e-mailen via je eigen e-mail account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.