Ga naar inhoud

systeem herstel werkt niet meer

stillcrunch

Aanbevolen berichten

Systeemherstel werkt niet meer....ook niet in de veilige modus...problemen zijn waarschijnlijk gestart nadat ik 'P.C. repair doktor' heb geinstalleerd 3 dagen geleden, uiteraard heb ik deze weer verwijderd. Kaspersky -mijn beveiliging- heeft vreemd genoeg niets aangegeven...ook geen kwetsbaarheden in het systeem.

Wie wil/kan mij vertellen wat nu te doen??

Hoi, Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je wat duidelijker uitleggen wat er precies niet werkt ?

Is de optie Systeemherstel uitgeschakeld,

of krijg je na herstellen een melding dat het systeem niet kan hersteld worden ?

Of is er nog iets anders aan de hand ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je wat duidelijker uitleggen wat er precies niet werkt ?

Is de optie Systeemherstel uitgeschakeld,

of krijg je na herstellen een melding dat het systeem niet kan hersteld worden ?

Of is er nog iets anders aan de hand ?

Dank voor je reactie ! Maar ik heb het kunnen oplossen. Het is mij gelukt om systeemherstel opnieuw te programmeren, iets waar ik zeer blij mee ben, het was de eerste keer dat ik zoiets deed! Helaas vergat ik even eerst zelf een nieuw herstelpunt te maken:dong:.

Maar e.e.a. lijkt nu toch beter te werken....en gelukkig heb ik wel een back-up van niet al te lang geleden..

Hoi,

Stillcrunch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.