Ga naar inhoud

Problemen met OUtlook

aarondk1

Aanbevolen berichten

Is het MAPI.DLL of MAPI32.DLL ? Eens ik hier een antwoord op heb kan ik een mogelijke oplossing aan u geven maar eerst moet ik zeker zijn andres is't verloren moeite en kan er meer schade ontstaan.

Het is MAPI.dll . Maar ik heb al dll fixer en alles laten lôpen maar niks wert.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan het goedje eens een andere naam geven.

1. sluit outlook, ga ook eens zien bij de taakbeheer of er geen meer openstaat ook voor de veiligheid

2.klik op start, ga naar zoeken dan klikken op bestanden of mappen ...

3. klik op alle bestanden en mappen

4. in de tekst box typ je mapi.dll

5. klik vervolgens op geavanceerde opties en vink daar volgende allemaal aan, systeemmappen doorzoeken, submapen doorzoeken,en ten slotte, verborgen bestanden en mappen doorzoeken

6. dan klik je op zoeken

7. elke MAPI.DLL file die je tegen komt ga je als volgt hernoemen

8. klik met de rechter muis key erop en neem naam wijzigen, alle MAPI.DLL files hernoem je dan naar MAPI.OLD

sluit vervolgens die zoekfunctie af als je alle files hernoemt hebt

start outlook terug op en het kan nu wel zijn dat je een melding krijgt van dat er files weg zijn of niet gevonden worden, klik gewoon op ja of yes wat er ook komt om dit te valideren, dit zal de windows installer de kans geven deze zelf terug aan te maken en de MAPI.DLL ook terug aan te maken.

Nu zou in princiepe die error moeten weg zijn.

Success.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.