Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik eb een vraagje: Heb ik bluetooth op men pc? Er is een sticker aan wezig dus mss wel. Als er tog bluetooth aanwezig is hoe moet ik het dan gebruiken?

Ik hab een HP pavilion dv4000. Ik hoop dat er bluetooth op zit, zoniet vraag ik voor men kerst een bluetooth USB adaptertje;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb eens op de site van Hp gezeten en dit kwam eruit:Draadloze functie

Bluetooth® draadloos netwerk

Als ik me niet vergis wilt dat niet zeggen dat je apparaten kunt aansluiten.

Je kunt altijd zijn USB bluetooth adapter kopen voor 20 euro.

Groeten

Geplaatst:

als ik deze afbeelding bekijk: http://www.notebookreview.com/assets/4607.jpg

dan zie ik daar bovenaan net onder het lichtje, een knopje voor de draadloze verbinding staan.

Vaak zit daar de bluetooth connectie in.

kijk anders eens in je configuratiescherm, daar zou in de meeste gevallen ook iets moeten staan over de bluetooth indien aanwezig.

Geplaatst:
dan zie ik daar bovenaan net onder het lichtje, een knopje voor de draadloze verbinding staan.

Vaak zit daar de bluetooth connectie in.

Dat knopje is voor draadloos internet aan en uit te schakelen!!

Geplaatst:
Dat knopje is voor draadloos internet aan en uit te schakelen!!

ja, dat zei ik toch, 'voor de draadloze verbinding'.

Bij onze nieuwste laptop is dat net helzelfde knopje, en dat is enkel voor internet. Die heeft geen bluetooth.

Bij onze oudere laptop, zit dat samen. Dan moet je de bluetooth opzetten om internet te ontvangen. En daarmee kan je ook connecten met gsm's en dergelijke

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.