Ga naar inhoud

MSN Vraag


Aquarezz

Aanbevolen berichten

Yo!

Long time no see

Maar was m'n paswoord vergeten :laugh:

Euhm, effe een vraagje :D

M'n msn doet vaak raar... Ik kan bvb maar met 3 gesprekken bezig zijn, en dan blokkeert hij...

Soms als ik ben aan het praten, ben ik plots offline, en moet ik een halve minuut wachten tot ik weer kan aanmelden...

Dus, zal ik het eens opnieuw installeren...

Maar voor ik dat doe, zou ik graag zeker zijn, dat ik m'n contactersonen zal behouden, wat wss zo is...

En zou het kunnen dat er iets fout is aan me pc ? of is dat msn? Xd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Mij lijkt opnieuw installeren alvast een goede oplossing en nee, je hoeft geen schrik te hebben om je contactpersonen kwijt te raken... Overal waar je inlogt, waar ook ter wereld, ga je altijd je lijst met contactpersonen behouden!

Je kan best zorgen dat je de laatste nieuwe versie hebt en een paar 'toeters en bellen' uitzet: MSN vandaag, automatisch opstarten,... tenzij je 1 van die opties nodig hebt. dus probeer een beetje te rommelen in je opties van MSN.

Laat maar iets weten mocht het probleem nog niet opgelost zijn. Geef dan ook een beetje info over je OS, MSN versie, virusscanner,... Kan goed zijn dat het probleem veroorzaakt is door een virus! hopelijk lukt het je!

Gr. Shorebreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows live messenger werkt met heel veel dingen heel slecht.

Je kunt bij de install wel aangeven wat je precies wil installeren.. maar op mn laptop doet hij het wel in taakbeheer maar msnmsgr.exe activeert niet haha. typisch msn;)

houd het indd gewoon up 2 date, hij heeft ook tegenwoordig internetverbinding nodig om het te installeren. :stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.