Ga naar inhoud

Media center in vista probleempje


Gast belgiumW

Aanbevolen berichten

Hallo

Weet iemand hoe ik mijn signaal kan veranderen in composiet 1 bij media center in vista? want ik heb er mijn ps3 op aangekoppelt maar ik weet nie hoe ik moet doen om op composiet te komen. het mag ook met s-video zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

detecteert je pc wel de ps3?

in Vista --> Media Center --> Instellingen (naast Taken) --> Extender --> vanaf hier kun je kijken of er iets van een extender aanwezig is. Je zult op je ps3 ook een code moeten opschrijven die in je Vista als controle ingetypt moet worden. Dan pas zul je iets van een verbinding krijgen en zien welke satelliet je moet selecteren, of composite, om je beeld te klonen.

MVG Darthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

als ik mijn signaal bv kies van sateliet ofzo en dan kan ik compositie pakken en dan zie ik mijn ps3 menu maar ik kan hem alleen in het klein zien. dus de pc detecteert wel de ps3 dan. en met extender denk ik niet of de ps3 een code geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.