Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ongeveer 1000euro budget voor 3 dingen .

meer als genoeg dus ;p denk ik

Geef maar wat voorbeelden van wat jij een goed scherm vind , een goed toetsebord

bij de speakers , ik heb ook een woofer nodig , dus liefst een set.

Ik d8 zelf al aan de Razor Mako 2.1

Geplaatst:

Je moet zeker voor speakers hier eens kijken: AudioEngine Webshop

Ik was al een tijdje op zoek naar degelijke kwalitatieve speakers . De normale speakers van logitech en zo vond ik niet slecht maar ik zocht toch iets beters. Na lang zoeken zag ik de speakers van audioengine , ik heb er vele reviews en testen van gelezen en ze zijn allemaal even lovend.

Geplaatst:

Ik heb ze net besteld

Je moet zeker voor speakers hier eens kijken: AudioEngine Webshop

Ik was al een tijdje op zoek naar degelijke kwalitatieve speakers . De normale speakers van logitech en zo vond ik niet slecht maar ik zocht toch iets beters. Na lang zoeken zag ik de speakers van audioengine , ik heb er vele reviews en testen van gelezen en ze zijn allemaal even lovend.

Geplaatst: (aangepast)

voor een toetsenbord kun je het beste even naar de winkel gaan om te kijken hoe ze typen. (hoe het dus aanvoelt)

en anders is mijn vraag wil je draadloos of niet?

hoe groot moet je beeldscherm minimaal zijn?

en wat vind je een redelijk budget voor een beeldscherm?(dit omdat ik niet veel verstand heb van speakers en ik niet weet wat jij voor een toetsenbord wil)

denk dat dit wel een mooi beeldscherm is:

LG

aangepast door bergkid
Geplaatst:

zou ik een 27 inch kunnen hebben?

ik dacht eerst om triple monitors te doen , maar kga hier problemen mee hebben kvoel dat al :o

Daarom gewoon 1 groot groot scherm

---------- Post toegevoegd om 08:59 ---------- Vorige post was om 08:56 ----------

deze ziet er mij wel goed uit , wat denk je ervan ?

LG W2753V-PF @ Azerty

Geplaatst:

die ziet er goed uit, maar wat dacht je van deze? die heeft een beter helderheid, een respond tijd van 2 ms bij gekleurde beelden (wat die van jouw niet heeft), 4 usb2.0 aansluitingen en heeft 2 hdmi aansluitingen voor als je nog een xbox 360, ps3 of zo iets er op wil aansluiten.

Geplaatst:

jah , super maar ik vind het niet echt een mooi scherm.

zo met die boxen vanonder.

ik zal het eens wat beter bekijken :) youtube enz.

---------- Post toegevoegd om 18:32 ---------- Vorige post was om 18:22 ----------

vind de boxen echt ni goed , kun je dit niet zonder boxen kopen ofzo :P?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.