Ga naar inhoud

Windows Movie maker

Gast Previous

Aanbevolen berichten

Ja hallo,

Ik heb namenlijk een probleem. Ik me zonet een nieuwe laptop aangeschaft en er stond almeteen windows vista op. Nu zou ik graag hier tv op willen kijken en heb ik dus mijn oude tv kaart terug genomen. Maar nu wil ik dus zoals ik op de xp deed terug opnemen. Drukte ik vasteleggen via video camera en dan verder... Maar dit lukt nu namenlijk niet meer. Ik krijg dat hij mijn tv kaart($Pinnacle PCTV 55e/150e) niet vindt. Dus wat kan ik hier aan doen? Ik hooop dat jullie mij kunnen helpen want ik ken niet veel van pc's!! Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de pinnacle site blijkt dat de Pinnacle PCTV 55e/150e enkel windows xp drivers heeft dus dat verklaard de melding alvast.

U kan misschien wel even proberen met onderstaand programma dat werkt onder vista

Pinnacle Systems - Productondersteuning - Pinnacle MediaCenter - Download Sites - MediaCenter & TVCenter v 4.x

Mocht dit niet lukken dan vrees ik ervoor dat u de kaart niet kan gebruiken onder Vista

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.