Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraag voor een vriend, heeft bovenvernoemde writer op zijn pc staat windows xp service pack 3 op, nu bij het installeren van de bijgevoegde software voor LG geeft windows op het einde aan installeer service pack 2, toestel speelt dvd's en muziek af, maar herkent schijven niet voor te branden, en ook als de software (sorry naam ontglipt me, iets in de stijl van stonehenge) opgestart wordt om een videotape om te zetten naar dvd is er een groen beeld in het kader waar de beelden van de tape die op die moment speelt moeten komen.

Iemand een idee waarom er achter service pack 2 wordt gevraagd als er al een servicepack 3 opstaat?

Geplaatst:

Die schrijver is dus een externe multi drive, aangesloten via usb.

Over welke bijgevoegde software gaat het juist?

Als je in apparaatbeheer kijkt zie je daar een probleem bij die drive???

Of bij andere hardware gele vraagtekens?????

Geplaatst:

Wel deze bijgevoegde software is iets in de stijl van stonehenge, kan de juist naam niet direct vinden.

Bij apparaatbeheer is alles in orde, heb ik nagekeken.

En ik stel mij vooral de vraag waarom er achter servicepack 2 wordt gevraagd als er al de 3 opstaat?

Geplaatst:

Op deze site vindt je drivers, handleiding enz.. want er zal nog een stukje hardware meegeleverd zijn om die beelden om te zetten.

Zoek de juiste op die site, daar vindt je dan ook drivers.

En het zou inderdaad werken vanaf xp sp2 en meer.

Geplaatst:

Wel, er is die LG GSA-5169D en de software die erbij was dat is alles, de videorecorder is samsung toestel en had niks te maken met de aankoop van de LG en de bijgevoegde software.

Nu je schrijft het zou inderdaad werken vanaf servicepack 2 en meer maar waarom vraagt het dan na de installatie om servicepack 2 te installeren?

Of zou een upgrade helpen? Ben wel niet van plan om hem geld te laten uitgeven als ik niet zeker ben dat het de oplossing is.

Geplaatst:

Dus om de videotape- beelden om te zetten gebruikt hij geen capture hardware tussen zijn video-recorder en en lg.

Enkel softwarematig?

Als je enkel softwarematig werkt wordt je PC zeer zwaar belast.

Die vraag over servicepack2, goeie vraag, ik weet het zo ook niet.

Maar als het programma verder werkt zou ik me er niet aan storen.

Geplaatst:

Nee normaal als je de vidoe laat spelen en de software opent ga je in scherm terecht komen waar een klein beeldscherm is waarop te zien is wat je aan het omzetten bent, nu is dit scherm groen en blijft groen, ik vermoed dat het probleem de software is, en daarom stelde ik de vraag over het servicepack 2 probleem.

De pc kan dat wel aan das niet het probleem.

Geplaatst:

tja, dan weet ik het ook niet.

Je geeft zelf aan dat het om windows xp sp3 gaat.

Voor de software heb je minstens sp2 nodig, dus dit is het probleem niet.

Heeft de lg ook de juiste firmware? controleer dat eens!

Heb je de firmware nog?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.