Ga naar inhoud

[OPGELOST] MSN-virus

prasoudi

Aanbevolen berichten

Inderdaad, op het tabblad Automatisch Opstarten zitten alle programma's die mee aan de gang gaan bij je opstart. Als je nu de aangeduide programma's in mijn vorig bericht zoekt en dit te beginnen bij de programmanaam bvb. C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe of C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe, enz. (dus zonder die 04 en al de rest), mag je deze uitschakelen om mee op te starten. Nog twijfels ... hang dan maar aan de bel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Durf hier echt niet aan te beginnen !

Als ik iets fout wegdoe kan ik misschien helemaal niet meer opstarten.

Dat is uiteraard een persoonlijke keuze ... maar met het uitvinken van al deze programma's loop je helemaal geen gevaar dat je PC niet meer kan opstarten. Het zijn enkel programma's die samen met Windows nutteloos opstarten en daardoor je systeem vertragen. Aan de opstart van Windows zelf raak je met Codestuff Starter helemaal niet.

Bovendien kan je met Codestuff Starter altijd terug opteren om één van de aangeduide programma's terug mee te laten opstarten (mocht dit al nodig zijn, wat ik met de aangeduide programma's sterk betwijfel). Maar ... it's your choice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.