Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag hebben dat ik vanuit de favorieten,geschiedenis, adresbalk, zoekresultaten google er een nieuw tabblad geopend word.

Dit kon vroeger met het progje ie7pro zo ingesteld worden, is er zo ook iets voor ie8 of zelfs ie9.

Geplaatst:

Ikzelf ben gebruiker van google chrome maar het volgende kan zeker:

Je kan altijd op je favoriet enz.... rechtsklikken en in dat menu kies je openen in nieuw tabblad.

Verder uitleg over tabbladen in IE8, volg deze link.

Geplaatst:

Dat wist ik reeds, ook ctrl indrukken opent een nieuw tabblad ik zoek echter een hulpmiddel zodat ik dat achterwege kan laten.

Het mag ook een andere browser zijn als het maar aan mijn beperkte eisen voldoet.

Geplaatst:

Probeer dan eens met 2 vingers het touchpad aan te tikken. Sommige touchpad drivers vertalen dit als een "middle-click".

Je kan het ook proberen door tegelijk de linker en de rechter knop in te drukken.

Je kan ook de instellingen van het touchpad eens uitvlooien of er ergens iets bij is om een middle-click te simuleren.

Meer uitleg (in het engels) kan je vinden op deze pagina.

Geplaatst:

Bedankt maar dan moet ik tik en klik inschakelen en daar heb ik een hekel aan, ik hoop dat die mannen van ie7pro nog eens met een update komen zolang zal ik ctrl klik moeten gebruiken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.