Ga naar inhoud

cpu warmte ? probleem


Nioneel

Aanbevolen berichten

drivers doen het alweer.. moest alleen even de pc opnieuw starten nadat ik de grafische kaart drivers had verwijdert.

alleen.. het probleem is er nog telkens.. het is wel minder geworden ( 10 seconden langer doet ie het ) alleen daarna weer dezelfde klachten..

over de kaart binnenin mijn pc, ik heb het toevallig gister er nog even uitgehaald en schoongemaakt.. en goed erop gelet dat hij wel goed erin zat...dus daar ligt het niet aan.

Over de voeding.. daar heb ik mijn twijfels over..

om een lang verhaal kort te houden : ik snapte mijn voeding niet dus heb ..heel droog te zeggen ... er gewoon wat ingedaan ( heb wel eerst de handleiding gelezen.. maar daar werd je niks duidelijker van )

ik ontdekte vanzelf wat wel en niet lukte:) en ja ik weet het.. altijd checken of de voltage van de voeding wel goed staat.. het probleem was : kon het nergens vinden dus nam aan dat het automatisch ging ( een risico... ik weet het.. )

Ik heb trouwens de mod x stream 600w

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.