Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Medion geeft 3 jaar garantie, type pick-up and return.

Toestel wordt aan huis opgehaald door een koerierdienst, naar hersteldienst in Nederland gebracht en na herstelling wordt het toestel weer aan huis afgeleverd door de koerier.

Op de eventuele herstelling zelf krijg je 1 jaar garantie.

Voorafgaandelijk dien je contact op te nemen met Medion op hun hotline, telefoonnummer zie bijlage hier onder.

Msn-nummer bij de hand houden.

Er is ook de mogelijkheid om via e-mailsupport contact op te nemen.

post-20447-1417704290,8552_thumb.png

Succes !

Geplaatst:

geetn,

Ga eens via configuratiescherm naar netwerkcentrum.

Kijk daar eens of je draadloze netwerkverbinding nog aanwezig en wat de status is.

zie ook hier.

en hier.

Kijk ook eens of je windows vista met service pack 2 hebt.

Geplaatst:

Iedereen bedankt om mij te helpen. Ik denk dat ik de computer naar de winkel zal dragen en vragen of ik hem mss terug naar medion kan sturen voor de garantie.

Geplaatst:

Wat Asus in bericht 33 aanhaalt zou idd ook nog een mogelijkheid kunnen zijn.

Heb het zelfs al eens meegemaakt dat de drivers van een Dell laptop in een bepaalde volgorde geïnstalleerd moesten worden om het geheel werkend te krijgen.

Heb me toen gek liggen zoeken naar de oplossing van het probleem :dong:

Probeer deze mogelijkheid eens. Niet geschoten is altijd mis zou ik zeggen.

Geplaatst:

Je hebt een punt Dasle...

Het loont alvast de moeite om dat nog eventjes te proberen...

Opsturen naar Medion betekent in praktijk dat de laptop voor minstens 3 weken weg is, terwijl het proberen van de tip aardig wat minder tijd in beslag neemt...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd. We hebben de computer niet opgestuurd naar medion. Ik heb hier en daar nog eens rondgevraagd en heb zo de wifi terug aangekregen. Bedankt iedereen om mij te helpen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.