Ga naar inhoud

hacker

anatool

Aanbevolen berichten

ik heb avg verwijderd,maar er zijn dus nog sporen na het verwijderen....ik gebruik nu NOD32 VIRUS.

ik heb nog meegemaakt dat ik een programma via software verwijder en die toch nog iets nalaten van het verwijderde bestand,ik verwijder die dan handmatig...begrijp je?

---------- Post toegevoegd om 23:05 ---------- Vorige post was om 23:00 ----------

een kabel is verbonden tussen pc naar mijn modem...internet modem dus(1enkele kabel...want dat heeft mijn pchersteller...zo zal ik hem maar noemen mij aangeraden na mijn problemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

euhhh hoe bedoel je daarmee?bedoel je dat nu alles gecheckt is en er geen sporen zijn van een hacker? (sporen,afluisterapparatuur,...).
Dat klopt ... op basis van de huidige gegevens is er niets meer merkbaar. Wat je wel nog - voor de veiligheid - kan doen is al je wachtwoorden wijzigen. Mocht er gebruik van gemaakt zijn tijdens de voorbije periode, dan sluit je daarmee ook al een mogelijke toegang uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn wachtwoord verander ik regelmatig dus dat zal best ok zijn,heel erg bedankt cape voor je "vlugger dan schaduwe " reacties:-)

mag ik mijn moeder pc eens testen en hierverder posten? want in mijn introductie hier van dit topic,was er een signalen van een duidelijke hacking(als da het juiste woord is weet ik niet).sorry voor het eventuele lastigvallen van mijn vraag daarnaar,maar ik zou het graag willen zeker weten.

dan kan ik daar zonder zorgen ook in mijn naakie rondlopen in het bijzijn van haar pc(dat is natuurlijk ne grapje hé).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zou ik die kunnen noemen jean-pierre?suggestie?:-)

---------- Post toegevoegd om 12:22 ---------- Vorige post was om 12:14 ----------

ok,zal wel op een naam komen voor het nieuwe topic.

hartelijk bedankt voor de oplossing...deze topic is dus opgelost....hoorayyyyyyy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.