Ga naar inhoud

NTLDR is missing ... recovery... bibliotheken leeg

Eline9999

Aanbevolen berichten

Als Recuva opstart et de wizard mag je op annuleren klikken.

Je komt dan in het eigenlijke venster terecht. Klik rechts boveaan heb op de knop "opties".

Op het tabje "algemeen" selecteer je "boomstructuurweergave" bij weergave.

Dan krijg je de recupereerbare bestanden compleet met de mapstructuur zoals ze stonden en is het makkelijker om de juiste bestanden terug te vinden.

Als je bestanden effectief gaat recupereren, bewaar dan de gerecupereerde bestanden op een andere schijf.

Bestanden die recupereert van de C schijf zet je best op de D schijf of op een externe schijf. Dan ga je ze zeker niet overschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voorlopig niks installeren, of bestanden verplaatsen geeft de meeste zekerheid dat je verloren bestanden niet overschreven worden.

Als je bestanden op de gewone manier verwijderd wordt het eigenlijk niet verwijderd, enkel de link naar het bestand is verwijderd zodat het niet meer gevonden wordt.

Daardoor wordt het aanzien als een lege plaats die weer terug kan gebruikt worden.

Zolang dat er dus niks nieuws over je verloren bestanden heen geschreven wordt is de kans groot dat recuva ze gaat terugvinden.

Je e-mails in outlook zitten in een pst-bestand, ze staan niet apart op je schijf zoals een document.

Hier lees je er meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die recuva is al 4 uur bezig en bijna aan het einde van de scan van de eerste schijf van de 2.

Is dit normaal dat het zolang duurt?

Op het achterliggend scherm zie ik nog steeds geen enkel bestand verschijnen dat eventueel teruggevonden zou geworden zijn.....

pfff die stellen je geduld wel op de proef :-)

PC geeft ondertussen een bericht dat hij updates geinstalleerd heeft en deze actief worden na het heropstarten van de PC. Kan dit iets overschrijven? zo ja, Hoe moet ik dat dan voorkomen?

aangepast door Eline9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, de recuva is gestopt. Mijn inziens zonder resultaat.

(

NFTS, 30,0 GB, clustergrootte : 4096, bestandsgrootte: 1024, 0 bestanden gevonden in 15035,27 se…..

Ik voeg een print screen af van wat hij aangeeft.

Kan ik nog iets anders ondernemen?

Ik heb bij de recovery aangeduid dat hij een back-up moest nemen van mijn bestanden...... (of toch iets in die aard)..... die moeten dan toch ergens staan hoop ik

Alvast bedankt voor verdere hulp

groetjes,

Eline

post-24717-1417704294,0075_thumb.jpg

aangepast door Eline9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de recovery aangeduid dat hij een back-up moest nemen van mijn bestanden...... (of toch iets in die aard)..... die moeten dan toch ergens staan hoop ik

Heb je dan geen lokatie moeten opgeven om de backup op te slaan?

Als Recuva niets kan vinden, zijn de bestanden verloren. Tenzij je met dure professionele programma's gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage vindt je de handleiding van recuva, kijk eens na of je alles juist gedaan hebt.

En ja bewerkingen op je pc uitvoeren zoals installaties, updates plaatsen, bestanden verplaatsen kunnen er toe leiden dat je gegevens definitief verloren gaan.

Zie ook bericht 12.

[ATTACH]8788[/ATTACH]

handleiding recuva.pdf

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik heb ctrl alt delte gedaan (omdat ik dat in forums las) bij mij stond er enkel druk any key te restart maar deed niks ... dus ctrl alt delete..... dan F8 en dan moest ik F11 drukken voor recovery.

Ik had 2 keuze bolletjes.... met back-up van mijn beestanden of zonder.

Ik koos met back-up......en alles begon vanzelf .

Wat kan zoiets kosten "dure" professionelen ? Iemand een idee? Ik zou enkel mijn bibliotheken terug wiillen... das het belangrijkste.

groetjes,Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je alles door elkaar haalt.

Je hebt een vroegere back-up terug gezet via een systeemherstel, en niet je verloren bestanden proberen terug te vinden met recuva.

Als je pc nog werkt, en je geraakt in je windows, moest je enkel recuva installeren.

Recuva opstarten en aanduiden in welke schijf of map recuva naar je bestanden moet zoeken.

In bericht 16 vindt je de gebruikshandleiding van recuva.

Hoe meer dat je ander ebewerkingen uitvoert zoals wat je niet had moeten doen, zal recuva het moeilijker hebben om nog bestanden te kunnen recuperen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, heb ik via rcuva een systeemherstel gedaan ? Oei....

(had dit al geprobeerd via mijn pc gewoon, maar er waren geen punten meer te vinden)

MAAR NU....

Ik durf mijn PC niet meer aan te zetten ... toen ik dat daarnet deed begon hij 60 updates te installeren(vermoedelijk heeft hij die binnengehaald of hoe zeg je dat toen recuva 4 uur heeft zitten scannen.... ik ben bang op deze manier andere zaken te overschrijven. Ik kon die up-dates niet tegenhouden (geen annuleer knop beschikbaar) en heb maar mijn PC onprofessioneel uitgezet (knop uit) om die installaties te stoppen.Als ik hem nu aanzet begint hij gewoon weermet het installeren van up-dates ....

Hoe kan ik dat tegenhouden?.. zodat i!k weer naar reciva kan gaan?

Bedankt alvast Eline

aangepast door Eline9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de netwerkkabel uittrekken voor je de pc opstart.

Je gaat dan wel een foutmelding krijgen over je netwerkkabel die niet aangesloten is (of zoiets) maar die mag je gewoon dichtklikken.

Recuva kan je ook zonder netwerk installeren en gebruiken.

Laat de netwerkkabel uitgetrokken tot we zeker zijn dat recuva niets meer kan doen want zodra je de kabel weer inplugt, herbeginnen de updates te downloaden en de schijf te overschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.