Ga naar inhoud

NTLDR is missing ... recovery... bibliotheken leeg

Eline9999

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb de kabel eruit getrokken maar wil even meegeven dat ik tot voor het "ongeluk" met een draadloze verbinding werkte.Heeft dit een invloed?

Ik heb de PC opgestart en kon kiezen tussen

- beveiligde modus

- met internetverbinding

- met opdrachten prompt (of zoiets)

Ik koos beveiligde modus, doch hij begon op een zwart scherm allerlei witte regels weer te geven ....

Heb hem maar weer vlug afgezet.

Wat kan er kwaad?

Hoe start ik op?

hoe kan ik aan recuva zonder internetverbinding?

groetjes en sorry voor elke vraag bij elke stap ....maar wil zelfs niks verkeerd doen.

eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je draadloos internet moet je ook af zetten want anders haal je updates binnen.

Je moet je Pc gewoon opstarten, als windows opgestart is recuva starten via programma's of je snelkoppeling op je bureaublad.

Recuva moet geïnstalleerd zijn op je pc, dus je hebt geen internet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook de input kabel van de modem/router uittrekken alvorens de pc te starten. Zo ben je ook afgesloten van het internet.

Zodra je de netwerkverbindingen hebt uitgzet op de pc, kan je de modem/router opnieuw inpluggen en zo met een tweede pc recuva downloaden naar een usb-stick.

Met die stick kan je dan recuva op de eerste pc installeren en dan uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er de ..... van

wat nu weer....vragen jullie je wellicht af....

Ik omschrijf voor zover ik het kan volgen.....

1/ ik download via andere PC op een usb stick de recuva

2/ ik trek de stekker uit mijn router voor de veiligheid om zeker geen verbinding meer te hebben

3/ ik start (prbleem)PC op en die begint op een zwart scherm van alle teksten te tonen....

het rolt maar door

wat stond er oa in:

- 101 repairrecords verwerkt

-usn logboek is gecontroleerd

-zwevende bestanden ..... naar mapbestand... herstellen

- etc.......

echt pagina's rolden er over het scherm

Dan ktijg ik het blauwe windows scherm met tekst " windows update configuratie 0% voltoiid ...." en hij wou dus weer beginnen aan die updates. Ik vermoed dat die dus klaar zitten op mijn pc ook al is hij niet verbonden.

Ik heb maar weer eens af geduwd....

hoe krijg ik die binne gehaalde updates ervan zodat hij ze niet kan installeren aub?

HELP

aangepast door Eline9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je de update's tegen houden als je opstart in Veilige modus en daar uitvoert wat reeds is voorgesteld.

Om in veilige modu's te starten dien je vanaf het induwen van de power knop te beginnen TOKKELEN op de F8 of F5 toets en dan krijg je op een gegeven moment een menu te zien en hier kies je dan voor Veilige modus zonder netwerk ondersteuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb biede adviezen opgevolgd. Ik starte de laatste tijd met de keuzemogelijkhied "veilge modus" dus alé dat ging al. Internet eruit etc...recuva en gewone scan documenten leverde enorm veel bestanden op ... van alles en nog wat dat ik zelfs niet erken als eigen bestanden maar alé beter teveel dan niks (zal wel een enorm opkuiswerk worden :-) )

Ben dan naar video bestanden gaan zoeken... niks. Intensievere scan laten lopen en ..... nog 8 uur te gaan vandaar ..... wou even laten weten dat ik jullie allen al héél erg bedank maar ben moe en zal morgen wel het resultaat zien (en medelen natuurlijk)!

Slaapwel en nogmaals héél erg bedankt voor jullie geduld

Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.