Ga naar inhoud

HP Solution Center

Gast Jakkedoe

Aanbevolen berichten

Ik heb nu Windows 7 op mijn nieuwe notebook Asus i.p.v. Windows Vista .Met mijn HP PSC1410 all in one toestel gaat de printer maar de scanner niet. HP Solution Center antwoord steeds "verbinding verbroken".

Kan iemand mijn probleem oplossen. Met vista was er geen probleem. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

heb je de software van HP geinstalleerd via de meegeleverde CD-rom of van hun site gedownload?...

Via deze link ( Download drivers en software HP PSC 1410 All-in-One Printer/Scanner/Copier - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands) ) kan je de recentste drivers downloaden. Let ook goed op dat je de juiste versie aanklikt, 32 of 64-bits.

Grtjs.

Ik word oud, Jean-Pierre was iets sneller... ;-)

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 64 bits en gedownload van HP.De printer gaat maar niet de scanner. Deze geeft foutmelding :" niet vrerbonden".

---------- Post toegevoegd om 14:55 ---------- Vorige post was om 14:53 ----------

---------- Post toegevoegd om 14:57 ---------- Vorige post was om 14:55 ----------

Ik heb inderdaad een nieuwe laptop gekocht met Windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.