Ga naar inhoud

email

maegerman

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je java op je PC staan? zie onderstaande tekst van website.

Je kan ook telefonisch contact opnemen.

Ook activiteitencentra, revalidatiecentra, ergotherapeuten en andere belangstellenden kunnen contact met ons opnemen. U doet dit via info@dasani.nl Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken of telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.30 uur op 0900-7336673.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx clarkie, maar het e-mailadres dat je vermeldt is buiten gebruik, zie bericht 6.

Ik heb een ander e-mailadres opgevist, mail naar gestuurd en hoop daar vrij snel reactie op te krijgen, zodat we dit probleem kunnen oplossen.

Grtjs.

Dat had ik gezien, maar ik bedoel java geïnstalleerd om zijn aanvraagformulier te versturen.

En moest het op geen enkel andere manier lukken er staat een TF-nummer bij, waar je naar kan bellen.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ clarkie : mijn inziens is java niet vereist voor het versturen van het aanvraagformulier, maar wel om met het mailprogramma te werken eenmaal je account is aangemaakt...nu, maegerman blijkt heeft zowiezo java, dus dat kan geen probleem vormen.

Hier kan je de lay-out van het programma zien : ( http://www.stichtingrednose.nl/dasani_handleiding.pdf ).

@ maegerman : ik kreeg tot op heden geen reactie op mijn mail, maar ik hou je zoals gezegd op de hoogte.

Aangezien ik probleemloos zowel in Internet Explorer als in Mozilla Firefox naar het aanmeldscherm kan (link in bericht 8), vermoed ik dat het aanvragen van een account op die manier geen probleem mag vormen.

Je kan ook gebruik maken van clarkie's tip en telefonisch contact opnemen om een account aan te maken.

De melding die je via de afbeelding in bericht 9 laat zien, krijg je die bij het klikken op de link (bericht 8), of na het invullen van het aanmeldformulier?

Ik zag dat je met Internet Explorer werkt, heb je geprobeerd via Firefox of eventueel een andere browser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo snel geven we niet op hoor maegerman.

Als je wil probeer ik eens om accounts aan te maken.

Je kan de benodigde gegevens per privébericht naar me sturen, die hoeven we hier niet open en bloot te zetten...als me dat lukt dien je dan éénmaal het account actief is enkel de wachtwoorden te veranderen.

Hieronder vind je een weergave van de in te vullen gegevens.

post-20447-1417704295,8312_thumb.png

Ik vond ook nog een ander telefoonnummer terug : 071-5236333

aangepast door Asus
toevoeging tel.nummer
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.