Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb een legitieme versie van Quickbooks 2006/2007 maar zou graag back up disc's willen hebben.

nu heb ik ze gebrand maar elkekeer als ik via de gebrande cd's wil installeren kan hij de install files op de 2de CD niet vinden, nadat hij vraagt om de 2de cd erin te doen.

iemand enig idee of ik iets fout doe bij het branden?

of dat het gewoon niet mogelijk is om install files automatisch op te laten sporen op gebrande CD's

in verband met missende programmering/software of w.e

( met ISO geprobeerd en kopie naar, maar geen verschil )

tyvm in advance,

mij

Geplaatst:

Heb je originele cd's in bezit vanwaar je de kopie hebt gemaakt of heb je die software gedownload en wil je ze dan op cd zetten?

Als je een kopie maakt van je orginele cd's en het lukt niet zou het kunnen dat er een beveiliging op die cd zit.

Wel raar dat hij pas problemen geeft bij de 2de cd.

Met welke software heb je gebrand? en met welke methode?

De functie een kopie maken of.....?

Geplaatst:

orginele cds van QuickBooks plus, 1 van de 2006 versie en 1 van de 2007 versie ( 2007 is een expansion )

met methodes heb ik beide "kopie maken" en met een ISO toegepast, mbv Nero 6.0

installatie is als volgt.

je start met 2007. als de install om de 2006 cd vraagt en je doet hem erin dan vind ie de install files niet, en als ik dan het orginele 2006 erin doe, ik install en hij vraagt daarna weer naar de 2007 cd dan vind ie die ook niet. de installs opstarten wil wel maar als hij dan moet overstappen van CD dan kan hij de install files op de gebrande cds niet vinden.

dus ik zit zeg maar steeds vast op 50% door de gedwonge overstap naar de andere versie

Geplaatst:

Het heeft dus niks te maken met hoe je de cd gebrand hebt.

Maar wel dat het probleem te maken heeft met je versie 2006 en 2007 in combinatie met je windows 7.

Dit is de link naar quickbooks.

Hier vindt je de supportlink.

Dit is te vinden op de site van quickbooks:

Only QuickBooks 2011 and 2010 (Pro, Premier, and Enterprise Solutions) are designed to be compatible with Windows 7. You can still install and run QuickBooks 2008 and 2009 on Windows 7, but be aware that you may encounter problems we cannot resolve.

We provide live technical support to customers with support plans for the current version of QuickBooks and 2 previous years. For this reason, our live technical support is not able to assist with issues you experience in QuickBooks 2007 and earlier. Intuit does not recommend using QuickBooks 2007 or earlier on Windows 7.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.