Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb net even gekeken naar de harde schijf die je wil, maar is deze niet beter?

wd caviar black het enige verschil is dat deze 1tb kleiner is, nou kun je er 2 van nemen en dan zit je tegen de zelfde prijs ongeveer.

verder kwam ik tot deze samenstelling:

azerty <-- als je wil gaan overklokken kun je beter een andere processor er in doen die 30 euro duurder is maar beter overklokbaar

misschien zou je ook een andere ssd er in kunnen zetten, 1tje met PCIE aansluiting, dit gaat nog sneller maar zit natuurlijk ook een ander prijskaartje aan.

Geplaatst:
ik heb net even gekeken naar de harde schijf die je wil, maar is deze niet beter?

wd caviar black het enige verschil is dat deze 1tb kleiner is, nou kun je er 2 van nemen en dan zit je tegen de zelfde prijs ongeveer.

verder kwam ik tot deze samenstelling:

azerty <-- als je wil gaan overklokken kun je beter een andere processor er in doen die 30 euro duurder is maar beter overklokbaar

misschien zou je ook een andere ssd er in kunnen zetten, 1tje met PCIE aansluiting, dit gaat nog sneller maar zit natuurlijk ook een ander prijskaartje aan.

dankje voor de samenstelling! maar , hoeveel gigabyte RAM geheugen kan dit aan?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.