Ga naar inhoud

nieuwe pc voor ongeveer 450 euro

gorgumph

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - eigenlijk om te gamen maar dit moet niet echt op zeer hoog kwaliteit kunnen, ik zou juist graag black op spelen.
  2. Wat is mijn budget ? mijn budget ligt tussen de 450 en 500 euro maximum
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - liefst een samenstelling, want dit komt altijd goedkoper uit.
  4. Ga ik overklokken ? - denk het niet
  5. Ga ik later upgraden ? - dit zou kunnen
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - dit is overbodig
  7. Ga ik zelf assembleren ? - nee geen verstand van
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - nee heb ik al
  9. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - niet bepaald
  10. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee
  11. Heb ik specifieke wensen ? - het liefste een redelijke snelle pc met deftig beeld en hij mag wel stil zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ stegisoft

ach gewoon ff kijken naar de requirements van blackops en je weet wat je ongeveer moet opzoeken en dan is het een kwestie van goed kijken of je het binnen het budget kunt krijgen, maar ik moet zeggen dat ik mijn twijfels heb over de videokaart dus daar ga ik zo nog even naar kijken

---------- Post toegevoegd om 00:39 ---------- Vorige post was om 00:26 ----------

nieuwe samenstelling:

azerty <-- let op er zijn 2 ventilatoren minder, maar een betere videokaart die black ops zou moeten kunnen draaien. verder zit er nog een dvd brander bij in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.