Ga naar inhoud

IP-adres - internet uitvallen

Gast symphony

Aanbevolen berichten

Beste,

Vroeger heb ik altijd heel veel last gehad met het uitvallen van de internetverbinding (provider Belgacom). Sedert we ook Belgacom TV hebben, kon ik hier niet meer van klagen (toch niet zoveel).

Deze week echter weer verschillende malen dat internet niet werkt. En altijd is mijn ip-adres gewijzigd ipv. 1.2 (laatste cijfers) naar 1.3. Hoe kan dit nu dat een ip-adres zomaar wijzigd?

Na een beetje vanalles proberen heb ik deze morgen de verbinding weer tot stand kunnen brengen.

Prettige dag verder,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de Ip adres wijzigd is niet erg als het op automatisch IP adres verkijgen ingesteld is.

Wat wel zo is dat s' avonds in huis minder warm is dan daarbij is het s' avonds ook vochtiger en dan hebt je minder goede of geen verbinding als je nogal ver vanaf bent van de router.

Dat is een nadeel van draadloos.

S' morgens slaat uw verwarming aan en dan hebt je wel plots internet.

Als je bovenste herkend dan is onderstaande een oplossing

Zoiets is alleen op te lossen met een extra draadloos antenne zoals range extender of access-point.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.