Ga naar inhoud

DVD/CD driver doen het niet meer na vervanging voeding

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu wat betreft de belangrijke data die kun je alleszins nog veilig stellen op een externe HD of usb stick.

Wat je zelf aanhaalt van die herstel optie met de windows cd kan eventueel nog een uitkomst bieden.

Start eens op met de F8 toets en kies dan voor "Laatst gekende werkende configuratie".

Normaal gaat het systeem dan terug naar een moment toen alles nog wel werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wat betreft de belangrijke data die kun je alleszins nog veilig stellen op een externe HD of usb stick.

Wat je zelf aanhaalt van die herstel optie met de windows cd kan eventueel nog een uitkomst bieden.

Start eens op met de F8 toets en kies dan voor "Laatst gekende werkende configuratie".

Normaal gaat het systeem dan terug naar een moment toen alles nog wel werkte.

Er vanuit gaande dat windows zijn eigen fout herkend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we ver alles geprobeerd hebben om alleszins een hardware probleem uit te sluiten dus ligt volgens mij zo i zo de fout bij Microsoft.

Of het moet dan toch ergens een fout zijn bij of de voeding of de grafische kaart!!!!

Een driver conflickt met de grafische kaart zou nog kunnen maar lijkt mij toch vergezocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij herkend het niet dus, helaas.

De reparatie instalatie is wel een optie, maar vooral als het fout gaat en het is weer zo een toestand om alles weer precies zo te krijgen.

Aan de andere kant wordt ik ook steeds nieuwsgiereger wat de oorzaak nou is.

---------- Post toegevoegd om 23:05 ---------- Vorige post was om 22:56 ----------

Ik denk dat we ver alles geprobeerd hebben om alleszins een hardware probleem uit te sluiten dus ligt volgens mij zo i zo de fout bij Microsoft.

Of het moet dan toch ergens een fout zijn bij of de voeding of de grafische kaart!!!!

Een driver conflickt met de grafische kaart zou nog kunnen maar lijkt mij toch vergezocht!!

Deze grafische kaart komt van een andere pc met ook xp, geen gedonder, daar werkte alles.

Ik ben ook aan de kloot geweest met de voeding, ik heb de onderdelen die warmte produceren op een koel element gezet buiten de voeding.

Ik dacht zo van herrie van de ventilator af te komen, maar dat werkte niet omdat er dan geen luchtstroming meer in de kast is.

Bij het de eerste keer aansluiten werkte de pc met mijn aanpassing, dat was op een stopcontact zonder randaarde.

Bij het aansluiten in de woonkamer waar wel randaarde is ging de aardlek eruit omdat toch iets niet goed was.

Misschien als laatste oorzaak dat het motherboard beschadigd is geraakt hierdoor, al kan ik mij dat ook moeilijk voorstellen.

Dit zou normaal ook wel kunnen gebeuren met een voeding waar wat misgaat, daar moet de boel wel tegen kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.